کاندیداها با تخریب رقبا شخصیت خود را زیر سوال نبرند

۰۵خردادماه،

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی نباید در مناظره‌ها رقبای خود را به چالش بکشند، گفت: سلامت انتخابات به سلامت شعارها و اظهار نظرهای نامزدهای انتخابات وابسته است و آنها نباید در جهت کسب آراء بیشتر رقبای خود را زیر سوال برند.

“محمد‌علی اسفنانی” نماینده مردم فریدون شهر، فریدون و چادگان، در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و مناظرات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی، گفت: کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناظره‌های انتخاباتی خود باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و از تخریب یکدیگر پرهیز کند.
وی در ادامه افزود: عرصه انتخابات، عرصه‌ای برای رقابت سالم در جهت خدمت‌رسانی به ملت ایران است و زیر سوال بردن کاندیداها از سوی یکدیگر امری ناشایسته است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس تصریح کرد: نامزدها نباید با قصد تخریب رقبای خود درصدد کسب آراء بیشتر باشند چراکه این مهم بیانگر ضعف آنها بوده و ممکن است این تخریب‌ها آسیب جدی به خودشان وارد کند.

نماینده فریدون شهر، فریدون و چادگان ادامه داد: سلامت انتخابات به سلامت شعارها و اظهار نظرهای نامزدهای انتخابات وابسته است و آنها باید به هواداران خود لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی را تاکید کنند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: رعایت اخلاق اسلامی از نکات مهمی است که کاندیداها باید به آن پایبند باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.