کاندیداها از تخریب یکدیگر بپرهیزند/ لزوم نقد عالمانه و دوستانه در مناظره‌های انتخاباتی

۰۵خردادماه،

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کاندیداها باید در مناظره‌های انتخاباتی خود، اصول اخلاقی و علمی را مشخص کنند، چراکه در مجادله احسن طرفین مذاکره کننده ضمن حفظ شخصیت یکدیگر به نقد عالمانه و دوستانه یکدیگر می‌پردازند.

“قاسم جعفری” نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و مناظرات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی، گفت: کاندیداها باید در مناظره‌های انتخاباتی خود، اصول اخلاقی و علمی را مشخص کنند، چراکه در مجادله احسن طرفین مذاکره کننده ضمن حفظ شخصیت یکدیگر به نقد عالمانه و دوستانه یکدیگر می‌پردازند.
 
وی در ادامه افزود: نامزدها باید در عرصه سیاسی و انتخاباتی به رقبای خود اجازه ارائه برنامه‌های‌شان را  داده تا در شرایطی سالم، فضا برای نقد برنامه‌های کاندیداها شکل گیرد، همچنین کاندیداهای انتخاباتی به جای آنکه از رقبای خود سکویی برای صعود بسازند، به سوابق و توانمندی های آنها توجه کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نامزدها در مناظرهای و برنامه‌های انتخاباتی به نفی یکدیگر نپردازند و از هرگونه حاشیه‌سازی و سیاه‌نمایی‌های افراطی پرهیز کنند، همچنین آنها باید تعامل و تناسب میان قوای سه‌گانه را مورد توجه قرار دهند.   

انتهای پیام/   


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.