یک فعال دانشجویی: پرهیز از قول بدون علم، مصداق رعایت تقوا در عمل سیاسی است

۰۵م اسفند ،

175-18.jpg

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: مصداق رعایت تقوا در عمل سیاسی، پرهیز از قول بدون علم است.

میلاد رمضان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه “اگر مسئولان اشتباه کردند، باید عذرخواهی کنند”، اظهار کرد: مسئولان باید به خاطر منافع جمعی، منافع شخصی خود را کنار بگذارند و خدا را همواره در نظر داشته باشند.

این فعال دانشجویی در ادامه با بیان اینکه “مسئولان باید بیانات رهبری را در نظر قرار دهند”، اظهار کرد: مسئولان باید از حاشیه‌سازی بپرهیزند و به حل مشکلات اصلی کشور که تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی است بپردازند تا از این طریق آرامش و امنیت روانی و اخلاقی جامعه برقرار شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه “مقام معظم رهبری مشکل مردم را در زمینه اقتصادی مدنظر داشته‌اند”، تصریح کرد: دشمن درصدد است تا بوسیله تحریم‌ها، مردم را از آرمان‌هایشان دور کند ولی مردم در ۲۲ بهمن نشان دادند که چگونه جواب یاوه‌گویان را می‌دهند.

به گفته وی، مسئولان باید از فضای بی‌اخلاقی دور شوند و به فکر حل مشکلات مردم باشند.

رمضان‌پور افزود: اختلافات بین قوا، دغدغه اصلی مردم نیست ولی مسئولان با مطرح کردن این اختلافات در جامعه، امنیت روانی جامعه را سلب و این فکر را به مردم القا می‌کنند که کشور دچار مشکلات بسیاری است.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی، خاطرنشان کرد: مسئولان با مدیریت صحیح هم تولید ملی را به نظر قرار دهند و هم حرکت رو به پیشرفت کشور را تسریع بخشند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید مسائل کشور را اولویت‌بندی کنند، تصریح کرد: مسئولان اگر فکر می‌کنند حقی از آنها ضایع شده است، صبر داشته باشند و به خاطر مصالح کشور از آن بگذرند، هرچند این اختلافات در حدی که مسئولان اینگونه واکنش نشان می‌دهند، نیست.

این فعال دانشجویی در پایان با پیشنهاد مسئولان به رعایت تقوا گفت: مسئولان اگر پرونده‌ای در اختیار دارند، آن را تحویل قوه قضاییه دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.