یک عضو بسیج دانشجویی: بازگشت اصلاح‌طلبان به عرصه سیاسی، ریشه در ناتوانی اصولگرایان دارد

۱۶م دیماه ،

356.jpg

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ابراز عقیده کرد: سبب آغاز فعالیت اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات این است که اصولگرایان در حل بعضی مشکلات اقتصادی به بن‌بست خورده‌اند.

محمدمهدی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه “مساله اقتصاد برای مردم، با اهمیت شده است”،‌ اظهار کرد: اقتصاد در نظام جمهوری اسلامی ایران، اولویت اول نیست و نظام هزینه‌هایی را می‌پردازد تا به مقوله آزادگی برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه “اصلاح‌طلبان در حال بازگشت به صحنه سیاسی کشور می باشند”، خاطرنشان کرد: ریشه این بازگشت، ناتوانی اصولگرایان در حل مشکلات اقتصادی کشور است.

این فعال دانشجویی در برابر به این پرسش که “آیا اصلاح‌طلبان می‌توانند یکی از قطب‌های اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده باشند؟” پاسخ داد: باید ببینیم آیا مردم حاضر می باشند هزینه‌هایی برای دستیابی به آزادگی بپردازند یا خیر.

انصاری همچنین با بیان اینکه “در ایران همه نیروهای سیاسی حول محور ولایت فقیه قرار دارند”، خاطرنشان کرد: حول محور ولایت فقیه صف‌آرایی صورت گرفته است اما اصلاح‌طلبان به سبب اینکه تفکرات لیبرالیستی بر آنها حاکم است، از اصل ولایت فقیه دورتر می باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که “آیا فضای باز سیاسی که تدریجا در حال شکل‌گیری است، پایدار است یا خیر؟” اظهار کرد: مقوله آزادی در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره مدنظر بوده است؛ البته باید حدود آزادی رعایت شود.

به گفته این فعال دانشجویی، دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند فضای باز سیاسی ایران را موقتی و ساختگی جلوه دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در پایان با بیان اینکه “آزادی، یکی از اصول جمهوری اسلامی است”، تاکید کرد: هیچ‌کس در ایران نمی‌خواهد آزادی محدود شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.