یک فعال دانشجویی: اصلاح‌طلبان می‌خواهند از شکسته شدن آرای اصولگرایان استفاده کنند

۱۳م دیماه ،

49-1.jpg

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیر گفت: اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که اگر در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شرکت نکنند، از گردونه رقابت سیاسی کشور حذف می‌شوند.

رضا خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به اینکه “اصلاح‌طلبان نتوانستند در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال قبل، نقش فعال داشته باشند”، اظهار کرد: از سویی، اصولگرایان گروه‌های بسیاری تشکیل داده‌اند و مانند قبل وحدت ندارند. بر این اساس اصلاح‌طلبان قصد دارند از احتمال شکسته شدن آرای اصولگرایان به سود خود استفاده کنند.

این فعال دانشجویی در ادامه با بیان اینکه “اصلاح‌طلبان به دنبال نیروهایی می باشند که ردصلاحیت نشوند و جایگاه قابل قبولی هم داشته باشند”، خاطرنشان کرد: آنها اگر این اشخاص را پیدا کنند به صورت مستقل وارد انتخابات می‌شوند و در غیر اینصورت این احتمال وجود با جریان‌هایی که از اصولگرایان دورتر می باشند، ائتلاف غیررسمی ایجاد کنند.

خضریان همچنین با بیان اینکه “پس از وقایع پس از انتخابات ۸۸ اقبال مردم به اصلاح‌طلبان کم شده است”، اظهار کرد: مردم به کسی رای می‌دهند که در برهه زمانی فتنه عملکرد مناسبی داشته است.

وی در پایان با بیان اینکه “رهبری همواره بر فضای باز سیاسی تاکید داشته‌اند”، افزود: با این وجود امروزه شاهد رکود در فضای دانشگاه و در بین دانشجویان هستیم، به گونه‌ای که کرسی‌های آزاداندیشی با اقبال کمی مواجه می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.