یک فعال دانشجویی:نباید به اصلاح‌طلبان تندرو اجازه ورود به انتخابات داده شود

۱۹م دیماه ،

176-21.jpg

معاون سیاسی بسیج دانشجویی علم و صنعت با اشاره به این که شرط‌گذاری برای نظام توسط اصلاح‌طلبان مضحک است، تصریح کرد: عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده سبب مرگ سیاسی آنها می‌شود.

میلاد رمضان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که اصلاح‌طلبان در جریان انتخابات مجلس نهم متوجه شدند، حضور نیافتن آنها تاثیری در انتخابات ندارد، خاطر نشان کرد: آنها فکر می‌کردند اگر در انتخابات حضور نداشته باشند، انتخابات پرشور برگزار نمی‌شود و مردم از نظام ناامید می‌شوند.

به گفته وی اصلاح‌طلبان به دو طیف تندور و معتدل قابل تقسیم می باشند که طیف تندرو مخالف حضور در انتخابات بوده است و با این موضع خود به دنبال از بین بردن مشروعیت نظام می باشند.

این فعال دانشجویی همچنین با اشاره به این‌که طیف معتدل اصلاح‌طلبان به دنبال شرکت در انتخابات می باشند، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان معتدل شاید از اصول‌گرایان معتدل حمایت کنند.

رمضان‌پور افزود: اصلاح‌طلبان فهمیده‌اند شرط گذاشتن برای نظام فایده‌ای ندارد و نظام ثابت کرده است که شرط هیچ‌کسی را قبول نمی‌کند.

وی تصریح کرد: هر کس بخواهد فراتر از قانون عمل کند، در پازل نظام قرار نمی‌گیرد و نمی‌تواند رئیس جمهور شود.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی علم و صنعت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که اصلاح‌طلبان با اقبال عمومی مواجه نیستند، گفت: البته اقبال عمومی به اصلاح‌طلبان بستگی به نحوه تعامل آنها با اصول‌گرایان دارد. اگر اصلاح‌طلبان بتوانند بین اصول‌گرایان اختلاف بیندازند، شاید بتوانند موفق شوند.

این فعال دانشجویی همچنین با بیان این‌که که عملکرد اصلاح‌طلبان در طول سال‌های ۸۴-۷۶ نامناسب بوده است، خاطر نشان کرد: روی آوردن اصلاح‌طلبان به گزینه‌های سفید مثل محمدرضا عارف هم به آنها کمکی نمی‌کند، زیرا نه محبوبیت و نه شهرت دارد و نه جریان محکم فکری پشت سر آن‌ها قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به این که به نظر می‌رسد تمرکز اصلاح‌طلبان بر شوراهای شهر است، تصریح کرد: در شهرستان‌ها جناح‌بندی سیاسی کمتر مورد نظر مردم است و این امر شاید فرصتی برای اصلاح طلبان معتدل باشد.

این فعال دانشجویی در پایان با اشاره به این‌که نباید به اصلاح‌طلبان تندرو اجازه ورود به انتخابات داده شود،‌تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری باید مهره‌های شاخصی از اصلاح‌طلبان معرفی شوند تا مردم به سوی آنها اقبال پیدا کنند، اما مسئله اینجاست که اصلاح‌طلبان چنین پتانسیلی ندارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.