۶ پیشنهاد برای خرید ارزان پوشاک

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

برای ارزان خریدن راه‌های بسیاری وجود دارد؛ از پیدا کردن مغازه‌هایی که در حال تغییر شغل می باشند تا خریدهای آخر هر فصل. فرمول چندان پیچیده‌ای هم ندارد. باید تا بند کفش‌هایتان را محکم ببندید و حسابی از این مغازه iبه آن مغازه بروید.

به گزارش تفسیری خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران خرید لباس در آغاز فصل سرما از جمله کارهایی است که اکثر ما انجام می‌دهیم؛ در ادامه با ترفندهایی آشنا می‌شویم که iبه خرید پوشاک مان رنگ و بوی اقتصادی و باصرفه‌ می‌دهد، ابتدای هر فصل، قیمت پوشاک بالاترین حد خود را دارد و این معمولا iبه سبب تب بالای خرید در این روزهاست. بسیار از ما با خرید پوشاک در این هنگام اشتباه می‌کنیم چون یا بیش از اندازه خرید می‌کنیم یا از چیزهایی که داریم چند تا تهیه می‌کنیم. اگر امسال تصمیم دارید خریدهای‌تان هدفمند و اقتصادی باشد، iبهتر است شش پیشنهاد فوق را کمی‌ جدی بگیرید و با برنامه‌ریزی بیشتری iبه خرید بروید.
قدم اول‌: اگر اهل مد و iبه روز بودن میباشید‌، خودتان را iبه روز نگه دارید و از خبرها آن مطلع باشید تا وقتی iبه خرید می‌روید سردرگم نشوید و بدانید دنبال چه چیزی می‌گردید. بسیار iبه دنبال مارک‌های معروف نگردید چون فقط شما می‌دانید که طراح این لباس کیست پس iبها اضافی برای خود نتراشید‌. نوسان نرخ ارز هم سبب تغییر قیمت لباس‌های خارجی شده و این موضوع تنها شما را در انتخاب‌تان سردرگم می‌کند.

اگر iبه دنبال مد نیستید سبک و سیاق لباس پوشیدن‌تان را برای فصل تازه انتخاب کنید و سپس iبه خرید بروید‌. iبه یاد داشته باشید پیش از خرید لیستی از مواردی که نیاز دارید و لباس‌هایی که دارید، تهیه کنید‌. حتی می‌توانید از رنگ‌ها و مدل‌های غالب البسه خود عکس‌هایی تهیه کنید تا دقیقا بدانید iبه دنبال چه چیزی میباشید.
 
قدم دوم‌: بودجه خرید خود را تعیین کنید‌. واقع‌گرایانه در رابطه با iبها‌ای که می‌توانید برای خرید لباس صرف کنید تصمیم بگیرید‌. حتی اگر نمی‌توانید همه مایحتاج خود را تهیه کنید این کار را انجام ندهید‌. چون شما نمی‌خواهید iبه قیمت اتمام پس‌انداز خود خرید کنید. اگر در مورد iبها با محدودیت روبه‌رو میباشید iبهتر است خریدهای غیر مارکدار و متفرقه را زیر نظر داشته باشید یا منتظر حراج‌ها بمانید.

قدم سوم‌: برای خرید لباس‌های مورد نیاز خود‌، iبه مرکز پخش آنها سر بزنید‌. چون در این اماکن اجناس را می‌توانید با قیمت مناسب‌تر پیدا کنید‌. از رفتن iبه مراکز خرید گران‌قیمت و لوکس جدا اجتناب کنید چون در این حالت نه تنها صرفه‌جویانه خرید نکرده‌اید بلکه همه پس‌انداز خود را هم از دست داده‌اید‌. انتخاب این مراکز آن هم در شهری مثل تهران iبه سادگی انجام می‌شود و در دسترس‌تان قرار دارد.

قدم چهارم‌: همیشه در ابتدای فصل خرید کنید چون با آغاز سرما یا گرما قیمت البسه آن فصل چند برابر می‌شود‌. پس در آغاز فصل خرید خود را انجام دهید تا بتوانید iبه قیمت مناسب این کار را انجام دهید‌. اگر بودجه کافی دارید‌، در انتهای هر فصل حراج‌ها را از دست ندهید‌. چون می‌توانید لباس‌های متنوع را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید و در سال بعد از آنها استفاده کنید‌. این یک ترفند بسیار موثر است که همیشه هم مفید بوده است.

قدم پنجم‌: خلاق باشید‌. شما می‌توانید از یک لباس چندین بار و iبه چند مدل مختلف استفاده کنید‌. کافی است از وسایل کمکی برای این کار استفاده کنید‌. iبه طور مثال می‌توانید از شال‌های متنوع، کمربند‌های رنگارنگ‌ و…‌ برای تنوع بخشیدن کمک بگیرید. حتی می‌توانید لباس‌های متفرقه با طراحی‌های بسیار ساده را با کمی تغییر منحصر iبه فردکنید آن هم طوری که کمترین iبها را روی دست‌تان بگذارد.

قدم ششم‌: iبه تولیدی‌های ایرانی سر بزنید. این تولیدی‌ها چه در مورد کیف و کفش و چه در تولید پالتو و کاپشن در خیابان جمهوری و باغ سپهسالار موجودند. می‌توانید با کمترین iبها در این مراکز خرید کنید و از خریدتان خرسند باشید. کیفیت بسیار از این تولیدات بی‌شک با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند و در بعضی موارد حتی برتری دارد. اگر در مورد طراحی بسیار سختگیر نباشید این iبهترین انتخاب ممکن برای شماست.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.