پیش بینی های نیوتون از آخرالزمان : پایان جهان در سال ۲۰۶۰

پیش بینی های نیوتون از آخرالزمان : پایان جهان در سال 2060

بر اساس اسناد به دست آمده اسحاق نیوتن در مطالعات و تحقیقات خود سخت به مطالعه در کتاب مقدس و کتاب مکاشفات مشغول بوده و  پیش بینی کرده که پایان جهان سال ۲۰۶۰ میلادی است.

 اسحاق نیوتن بی شک از بزرگترین و تأثیرگذارترین دانشمندان در طول تاریخ بشر بوده است. مطالعات نیوتن در فیزیک و کشف قانون جاذبه راه را برای پیشرفت بشر هموار و تسریع کرد.

 اما نکته قابل توجه این است که نیوتن مطالعاتی در کتاب مقدس و مکاشفات یوحنا نیز داشت که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. از دغدغه‌های او تعیین پایان جهان بوده است.بخش زیادی از تلاش نیوتن، بطور مخفیانه، صرف مطالعات عمیق دینی و کیمیاگری شده بود. بیش از نوشته های ریاضی فیزیکی، نوشته های دینی و رساله های مربوط به کیمیاگری از او به جا مانده که این یادداشتهای شخصی، مخفیانه بوده است. نوشته های دینی او از تاریخ پیامبران تا موضوع خدا، طوفان نوح، مسیح، کلیسا و آخرالزمان را دربرمی‌گیرد.

یادداشتهای دینی و کیمیاگری نیوتن تا اوایل قرن بیست ناشناخته مانده بود تا اینکه در این دوران شناسایی شد و مورد تحقیق و بررسی و بازبینی مورخین قرار گرفت و جنبه های ناشناخته ای از زندگی و عقاید این دانشمند را روشن کرد.بر اساس این گزارش گفته می شود نیوتن یک مسیحی از فرقه آریوسی بود. آریوسیها یکتاپرست بودند و تثلیث را قبول نداشتند. ریشه این فرقه به قرن چهار میلادی و دعوای بین دو متأله مسیحی یعنی آریوس و آتاناسیوس بر می گردد که به برتری آتاناسیوس و نهادینه شدن تثلیث به عنوان یکی از اصول بنیادین مسیحیت انجامید.در زمان نیوتن، آریوسیها اقلیتی بودند که از ترس متهم شدن به انحراف و مخالفت با جریان اصلی مسیحیت، چندان آشکارا عقایدشان را ابراز نمی کردند و همین امر نیز یک علت مخفی ماندن نوشته های نیوتن بود. 

وی وقت زیادی را صرف مطالعات دقیق و عمیق دینی و تاریخی کرد .نیوتن مطالعات دینی دیگری هم انجام داد، از جمله اینکه در نامه‌ای که در سال ‎ ۱۷۰۴نوشته پیش بینی کرده که سال ۲۰۶۰ آخر دنیا است. نیوتون پس از انجام دادن یکسری از مساله ها به نتیجه ایی رسید و این راز را در چندین برگ کاغذ یاداشت کرد و در صندوقچه ای گذاشت و آن را پنهان کرد و پس از دو قرن که از مرگ نیوتون گذشته بود به طور نامشخصی این صندوقچه پیدا شد.دستخط نیوتون بدون این که صاحب جدیدش متوجه مطلب شود قبلن در یک حرّاج آثار تاریخی به فروش رفته بود. خریدار یک یهودی فلسطینی بود که قبل از مرگ وصیت می‌کند که این مطالب به کشور تازه تاسیس اسراییل هدیه شود. هم اکنون این نوشته ها در اسرائیل قرار دارد.بر اساس مطالعات نیوتن وی معتقد بود که حساسترین نقطه دنیا اورشلیم هست. همچنین یهودیان به فلسطین باز می گردند و مجددا در فلسطین شروع به بازسازی معبد سلیمان می‌کنند.

نکته مورد توجه نیوتن “آرماگدون” است. بر اساس مطالعات او، بین نیروی خیر و شر جنگی صورت می‌گیرد که در نهایت نیروی خیر پیروز می‌شود. او سرانجام پیش بینی می کند که دنیا در سال ۲۰۶۰ به پایان می‌رسد.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حیدر:

    صحت این مطلب معلوم نیست شاید بعدا به نیوتون نسبت داده شده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.