المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران نظام بانکی با پیام بهمنی آغاز شد

۲۰ آبان ،

المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران نظام بانکی با پیام بهمنی آغاز شد | چاپ |
شنبه ۲۰ آبان ساعت ۱۳:۲۳

بینا- هشتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور، صبح امروز با پیام رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به میزبانی بانک توسعه صادرات ایران در بابلسر مازندران آغاز شد.
به گزارش تفسیری بینا، دکتر محمود بهمنی در این پیام، با بیان اینکه منطق اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است، آورده است: حفظ و تقویت روحیه ایثار و مقاومت و تسری آن به مجموعه سیستم بانکی کشور برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی با پشتوانه و تلاش ایثارگران جلوه گر می گردد.
رئیس کل بانک مرکزی یادآور شد: بازماندگان لحظات ناب سلحشوری و ایثار، به عنوان پشتوانه های محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  بوده و می باشند که در سیستم بانکی کشور نیز جایگاه و نقش بارز و برجسته ای دارند.

بهره گیری از روش های خلاقانه در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت
همچنین رئیس هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران به عنوان میزبان این دوره از مسابقات در پیامی به ایثارگران نظام بانکی کشور آورده است: فرهنگ ایثار و مقاومت را با بهره گیری از روش های هوشمندانه و خلاقانه در بین اقشار جامعه و به ویژه جوانان و نسل های تازه باید ترویج و نهادینه کنیم.
بهمن وکیلی مدیرعامل این بانک در ادامه آورده است: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای بانک توسعه صادرات مایه بسی افتخار است تا خدمتگزار شما غیورمردان عرصه ایثار و شهادت باشد تا ذره ای از جوانمردی شما را قدردان باشد.
بر اساس همین گزارش تفسیری، این دوره از مسابقات با حضور ۲۶۰ ایثارگر و جانباز از یازده بانک دولتی کشور در بابلسر مازندران در ۹ رشته ورزشی و فرهنگی از تاریخ ۲۰ آبان ماه آغاز شده تا ۲۵ آبان ادامه دارد.
در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در رشته های فرهنگی شامل تلاوت، حفظ و درک مفاهیم قرآن مجید و رشته های ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، دو و میدانی، تنیس روی میز، کاراته و شطرنج با هم به رقابت خواهند پرداخت.
این مسابقات در آستانه هفته بسیج و با هدف پاسداشت از مقام جانبازان و ایثارگران نظام بانکی در مجموعه آموزشی، فرهنگی، ورزشی بانک رفاه در بابلسر مازندران برگزار می‌شود.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.