المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای کشور در ارومیه آغاز شد

رقابت های یازدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان پسر دانشگاهها با انجام مسابقات فوتبال، تنیس روی میز و بدمینتون در ورزشگاهها و سالن های ورزشی پیش بینی شده آغاز شده است.

در رشته فوتبال که با شرکت ۱۵ تیم در چهار گروه و در زمین چمن تختی ارومیه شروع شده است تیم های دانشگاه های شهرکرد، محقق اردبیلی و پیام نور تهران به ترتیب در برابر دانشگاه های جامع علمی کاربردی تهران، ارومیه و فنی حرفه ای گیلان به میدان می روند.

همچنین در زمین چمن خانه جوان ارومیه نیز امروز چهار دیدار برگزار می شود که طی آن تیم های دانشگاه های مازندران با صنعتی سهند تبریز، شهید بهشتی با شهید رجایی، فردوسی مشهد با خلیج فارس و شمال آمل با ولیعصر رفسنجان به رقابت می پردازند.

در رشته تنیس روی میز این دوره از المپیاد نیز که با شرکت ۱۶ تیم در سالن دانشگاه پردیس نازلو ارومیه به انجام می رسد رقابت های بخش تیمی با انجام ۱۶ مسابقه برگزار می شود.

در رشته بدمینتون نیز که در سالن ورزشی اداره کل آموزش و پرورش شهر ارومیه برگزار می شود رقابت های تیمی با حضور ۱۶ تیم و انجام هشت دیدار پیگیری می شود.

آیین رسمی افتتاح این مسابقات عصر امروز با حضور مسئولان وزارت علوم و تحقیقات و مسئولان استانی در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

رقابت های یازدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور ۳۵۰۰ ورزشکار در ۱۲ رشته ورزشی شامل فوتبال، بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو میدانی، تکواندو و کشتی آزاد و فرنگی از بیستم تیرماه جاری آغاز و به مدت ۱۰ روز در ارومیه پیگیری می شود.

۷۱۲۶/۵۸۱/ست

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۳۹۰۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.