زمان برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی به تعویق افتاد

معاون وزیر و رییس مرکز امور دانشجویی فرهنگی و قائم مقام سرپرست کل المپیاد از به تعویق افتادن زمان برگزاری دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی کشورخبر داد.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا دکتر محمد حسین آیتی طی نامه ای خطاب به دکتر یعقوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تسلیت واقعه دلخراش زلزله در استان آذربایجان شرقی و تقدیر از مدیریت مدبرانه ایشان و تلاش همکاران وی در امداد رسانی به آسیب دیدگان این حادثه، اعلام کرد: با توجه به اینکه حفظ سلامت افراد جامعه از اولویتهای وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی می باشد لذا در جهت تداوم امدادرسانی به هموطنان و نیز حفظ ایمنی عزیزان شرکت کننده در دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان، زمان برگزاری این المپیاد به تعویق انداخته می شود.
 
دکتر آیتی این تصمیم را بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت و نظر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان و از تلاش شبانه روزی و خالصانه کلیه دست اندرکاران و عوامل اجرایی المپیاد تقدیر کرد.
 
گفتنی است: بنا بود دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی کشور در دوازده رشته ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا،‌ دومیدانی،‌ کشتی، تکواندو، تیراندازی و کاراته و با حضور بیش از سه هزار نفر از نهم تا شانزدهم شهریور در تبریز برگزار شود.
 
پیش تر نیز بنا بر اعلام دکتر محققی ، معاون آموزشی وزارت بهداشت ، زمان برگزاری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تبریز به دلیل شرایط بحرانی و تداوم امدادرسانی به هموطنان زلزله زده در تبریز به تعویق افتاد.
 
چهارمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور نیز قرار بود با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از دانشجویان نخبه دانشگاهها دوم تا هفتم شهریور ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شود./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.