برگزاری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تبریز به تعویق افتاد

به دلیل شرایط بحرانی و تداوم امدارسانی به زلزله زدگان؛

با تصمیم وزیر بهداشت به دلیل شرایط بحرانی و برای تداوم امدادرسانی به هموطنان زلزله زده ،برگزاری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تبریز به تعویق افتاد.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا معاون آموزشی وزیر بهداشت با ارسال پیامی به دکتر یعقوبی ، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تسلیت به مناسبت حادثه دلخراش زلزله و تقدیر از امدادرسانی مسئولانه، بهنگام و بسیار موثر آن دانشگاه و حضور پر افتخار پرسنل تحت امر دانشگاه در امداد رسانی و آرزوی رحمت و غفران برای درگذشتگان این حادثه و شفای عاجل برای مجروحان ، تعویق برگزاری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور را به وی ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش در نامه دکتر محمد علی محققی آمده است: به دلیل شرایط بحرانی و لزوم حفظ آمادگیهای صددرصدی برای تداوم امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از زلزله و به منظور رعایت شرایط ایمنی ، بنا به تصمیم وزیر بهداشت و شورای سیاستگذاری وزارت متبوع ، برگزاری چهارمین المپیاد علمی دانشجویان سراسر کشور به تعویق انداخته می شود.

معاون آموزشی وزیر بهداشت در این نامه یادآور شده است : لازم است  از تلاشهای خالصانه کلیه دست اندرکاران طراحی و برگزاری تقدیر بعمل آمده و مراتب به ایشان ابلاغ گردد.

وی در عین حال خاطر نشان کرده است: پس از تثبیت شرایط و بررسی موضوع در کمیته های علمی و اجرایی، تاریخ و شرایط بعدی برگزاری المپیاد علمی دانشجویان متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است :چهارمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور قرار بود با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از دانشجویان نخبه دانشگاهها ۲ تا ۷ شهریور ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شود./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.