انتخاباتی بودن سفر احمدی‌نژاد سبب ترک جلسه هیئت دولت توسط نمایندگان خوزستان/ تعویض “پرچم” از مصادیق بارز تبلیغات انتخاباتی

۳۱فروردین۱۳،

نماینده اهواز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده اهواز گفت: نمایندگان استان خوزستان به دلیل سفر تبلیغاتی و معرفی نامزد انتخاباتی توسط دولت، جلسه امروز هیئت دولت را ترک کرده‌اند.

سید شریف حسینی نماینده اهواز در تشریح چرایی ترک جلسه امروز هیئت دولت توسط نمایندگان استان خوزستان به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: تمامی ۱۸ نماینده استان خوزستان به نشانه اعتراض، جلسه امروز دوشنبه دوم اردیبهشت دولت که در این استان برگزار شد را ترک کردند.

وی با اشاره به سبب ترک جلسه هیئت دولت خاطرنشان کرد: نمایندگان استان خوزستان به دلیل انتخاباتی بودن سفر دولت به خوزستان و همچنین معرفی نامزد انتخاباتی دولت اقدام به این حرکت کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: دولت در پوشش مباحث عمرانی و خدماتی، اقدام به تبلیغات انتخاباتی می‌کند که تعویض “پرچم” از مصادیق بارز این تبلیغات است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه متذکر شد: استفاده از ادبیات انتخاباتی توهین به ملت بوده و نباید این اقدامات در سفرهای استانی تکرار شود.

نماینده اهواز در پاسخ به این پرسش که آیا منظورتان از نامزد دولت، اسفندیار رحیم مشایی است یا نه گفت: بله به غیر از او که کسی نیست.

وی در پایان گفت: تمام ۱۸ نماینده مجمع نمایندگان استان خوزستان در حال برگشت به تهران برای شرکت در جلسه علنی فردای مجلس می باشند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.