اولین اجلاس سراسری جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد در مشهد برگزار می‌شود

۲۳ آبان ،

اولین اجلاس سراسری جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور تشکل‌های دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی ایسنا،مجتبی اکبری مدیر تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان جزئیات این گردهمایی افزود: در این گردهمایی که از چهارشنبه ۲۴ آبان ماه آغاز می‌شود، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، فعالان دانشجویی در تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد و سایر شخصیت‌های علمی، سیاسی و فرهنگی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این گردهمایی به مدت دو روز تا ۲۶ آبان ماه ادامه دارد،گفت: در این گردهمایی به منظور بصیرت افزایی و عمق بخشی دانشجویان عضو تشکل‌ها بیش از ۱۰ کارگاه آموزشی شامل جنگ نرم، فضای سایبری، اقتصاد مقاومتی، بررسی مسائل خاورمیانه و اسلامی کردن دانشگاه‌ها همراه کارگاه‌های خبری و روزنامه‌نگاری برای دانشجویان علاقمند و با حضور اساتید علمی برگزار خواهد شد.

اکبری دیدار خصوصی دکتر فرهاد دانشجو با دانشجویان را از نقاط قوت این گردهمایی نام برد و گفت: در این گردهمایی دکتر دانشجو به صورت خصوصی با دانشجویان دیدار داشته تا از این طریق مطالبات دانشجویی را پیگیری کنند.

مدیر تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد در خصوص هدف از برگزاری این اجلاس، بیان کرد: با توجه به تغییراتی که در دانشگاه آزاد صورت گرفته نیازمندیم که دانشجویان مطالبات خود را بررسی و آن را به سمع و نظر مسئولین برسانند بنابراین هدف از برگزاری این اجلاس پیگیری مطالبات دانشجویی و همچنین سردادن شعار وحدت ملی و نشاط اسلامی در سایه ولایت است.

این اجلاس هزار نفره با حضور دانشجویان عضو تشکل‌های دانشجویی و نمایندگان رئیس دانشگاه در هیات‌های نظارت دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.