اگر می خواستم در این جشنواره شرکت کنم برنامه ای با مضمون امید می ساختم

اگر می خواستم در این جشنواره شرکت کنم برنامه ای با مضمون امید می ساختم.

به گزارشممتازنیوز، اردشیر رستمی بازیگر گفت: برنامه هایی از این دست می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد حرف هایی که نه در قالب شعار بلکه در یک قالب جدیاین طبیعی است که هر کاری مخاطب خاص خود را دارد اما اگر برنامه ای با دقت و تمرکز بیشتر ساخته شد تاثیرگذار خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر برنامه هایی که به جوانان و نوجوانان بپردازد خیلی کم است و من فکر می کنم که این بحث مورد غفلت واقع شده است . لذا اگر من می خواستم برنامه ای بسازم در حد ۲ دقیقه هر روز و در یک ساعت خاص در ارتباط با مباحثی مانند امید در زندگی صحبت می کردم و هر بار با جملاتی کوتاه با مشاغل و سنین مختلف به گفت و گومی پرداختم و یا اینکه همه این گفت و گوها را در قالب یک برنامه ارائه می دادم.

رستمی در رابطه با تاثیر این جشنواره بر مخاطب پذیری رادیو گفت: برگزاری جشنواره جوانه اقدام بسیار بسیار خوبی است و باعث می شود افق های جدیدی در ذهن جامعه و مردم باز شود . به نظر من بخشی از جهان اتفاقاتی است که رخ داده و بخشی دیگر اتفاقاتی است که باید رخ دهد بسیاری از کارها و اتفاقات خاص در دل همین جشنواره ها نمود پیدا می کند به نظر من این جشنواره یکی از اقدامات هیجان انگیز است.

وی اذعان داشت: به نظر من باید به جوانان آزادی عمل بیشتری داد تا حرفهای خود را هرچند اشتباه و هرچند نادرست بیان کنند خود من ۲۰ سال پیش شاید به خوبی قادر به صحبت کردن نبودم اما به تدریج یاد گرفتم به نظر من این فرصت برای جوانان باید مهیا شود.

جشنواره جوانه عنوان جشنواره برنامه سازی رادیو جوان است که در آن مخاطبان آثار رادیویی آماتور خود را از طریق سایت www.javanefestival.irبرای رادیو ارسال می کنند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.