بزرگان حوزه و دانشگاه در دانشگاه یاسوج گردهم آمدند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

در سالروز پیوند حوزه و دانشگاه، بزرگان این دو نهاد تاثیرگذار کشور به میزبانی دانشگاه یاسوج گرد هم آمدند.

به گزارش حوزه دانشگاه ممتاز نیوز،، در آستانه فرا رسیدن سالروز پیوند حوزه و دانشگاه،  به همت نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در مراکز آموزش عالی کهگیلویه و بویراحمد و بسیج طلاب سپاه فتح مراکز نکوداشت این روز در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

این مراسم در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار و چند از مسئولان استانی از جمله “آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی”، نماینده ولی فقیه، “فتاح محمدی” معاون سیاسی استاندار و رؤسای دانشگاه‌های این استان حضور داشتند.

در این مراسم، کلیپ‌هایی از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه به نمایش درآمد و هر یک از سخنرانان به تبیین ابعاد شخصیتی شهید آیت‌الله دکتر محمد مفتح، پایه‌گذار طرح وحدت حوزه و دانشگاه پرداختند.

در این نشست، “آیت‌الله ملک‌حسینی”، “کرم جانی‌پور” رئیس دانشگاه آزاد یاسوج، “حجت‌الاسلام حافظ ثابت” نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه یاسوج و همچنین “رضا چمن” در خصوص لزوم توجه بیشتر به مقوله وحدت حوزه و دانشگاه سخنانی ایراد کردند.

در این مراسم همچنین “محمد طاهری” دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج به نمایندگی از دانشجویان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کرد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.