بهره برداری از گلوگاه کوله سنگی

۱۹فروردین۱۳،

به منظور تسهیل در تردد و کاهش خطرات جاده ای در مسیر زابل-زاهدان، گلوگاه کوله سنگی راه اتصال به محور بزرگراه زابل به زاهدان به بهره برداری رسید. استاندار سیستان و بلوچستان در این خصوص با بیان اینکه بزرگراه زابل- زاهدان در ردیف طرحهای مهر ماندگار است که از اهمیت بالایی برای شهروندان هم استانی ..

به منظور تسهیل در تردد و کاهش خطرات جاده ای در مسیر زابل- زاهدان ، گلوگاه کوله سنگی راه اتصال به محور بزرگراه زابل به زاهدان به بهره برداری رسید.
استاندار سیستان و بلوچستان در این خصوص با بیان اینکه بزرگراه زابل- زاهدان در ردیف طرحهای مهر ماندگار است که از اهمیت بالایی برای شهروندان هم استانی برخوردار است گفت: ساخت گلوگاه کوله سنگی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از طرحهای مصوب دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان است که مراحل ساخت آن حدود ۴ ماه به طول انجامید.
حاتم ناروئی با اشاره به اهمیت گلوگاه کوله سنگی در تردد وسائل نقلیه، تصریح کرد: گلوگاه کوله سنگی از نقاط پرحادثه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور محسوب می گردد.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بزرگراه زابل- زاهدان در ۷ قطعه از زابل به سمت زاهدان طراحی شده که ۴ قطعه آن تا اردیبهشت ماه سال ۹۲ به بهره برداری خواهد رسید افزود: قطعه هفتم از زاهدان به سمت زابل در حد فاصل زاهدان به کوله سنگی به طول ۳۰ کیلومتر آماده عبور و مرور است و تا آخر فروردین ماه تمام بخش های این مسیر آماهده شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
رئیس شورای تامین سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای برنامه ریزی لازم جهت تسریع در احداث این بزرگراه زابل- زاهدان، افزود: در کنار سرعت، کیفیت کار و هزینه های تمام شده آن نیز به خوبی مد نظر قرار می گیرد و بطور جدی مصر هستیم پروژه با کیفیت بسیار مناسبی تحویل داده شود.



– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.