نحوه ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی با آموزش ترفند جدید فرم ثبت نام بهمن خودرو (اردیبهشت ۱۴۰۳)

نحوه ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی

احتمالا شما هم مایلید بدانید که ترفند یا نحوه ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی در سایت بهمن موتور چگونه است؟ در این مطلب نحوه ثبت فیدلیتی و دیگنیتی به همراه روش تکمیل سریع فرم ثبت نام بهمن خودرو و ترفند ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی در فیلم آموزش ثبت نام بهمن موتور ارائه شده است که در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

زمان آغاز ثبت نام مرحله هشتم فروش فیدلیتی و دیگنیتی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ خواهد بود. در خصوص نحوه ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی به اطلاع می رساند ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی بوده که فقط از طریق سایت ثبت نام بهمن موتور و به صورت فروش فوری با موعد تحویل هفته چهارم خرداد ۱۴۰۱ خواهد بود.

درنظر داشته باشید سامانه ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی راس ساعت مقرر باز میشود و متاسفانه به دلیل ظرفیت فروش محدود تنها افرادی که نحوه ثبت نام سریع و تکمیل فرم مشخصات در سایت بهمن موتور را میدانند موفق به خرید خواهند شد.

ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی

ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی اردیبهشت ۱۴۰۳

به اطلاع میرساند مرحله هشتم فروش فوری و زمان ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی اردیبهشت ۱۴۰۳ توسط سامانه بهمن موتور اعلام شد که روز ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

در این مرحله از ثبت نام فیدلیتی به صورت ۵ نفره و ۷ نفره عرضه می شود و قیمت مدل ۵ نفره آن از سوی بهمن موتور ۸۴۴ میلیون تومان، مدل ۷ نفره آن ۸۵۹ میلیون تومان و نیز خودرو دیگنیتی هم ۹۳۵ میلیون تومان اعلام شده است که کل مبلغ باید در زمان ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق درگاه بانکی پرداخت شود. همچنین موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم خرداد ۱۴۰۱ خواهد بود.

ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون بازاریابی و فروش بهمن موتور با اشاره به اینکه با افزایش قیمت بی سابقه خودرو در بازار در ماه های اخیر شاهد استقبال گسترده مردم از ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی هستیم تصریح کرد: به همین دلیل در این دوره نحوه ثبت نام فیدلیتی به گونه ای تدوین شده است که این محصول میان جامعه مصرف کننده و مشتریان نهایی توزیع شده و کسانی برای خرید خودرو اقدام کنند که صرفا نیازمند خودروی شخصی و مصرف کننده واقعی هستند.

ایشان همچنین خاطر نشان کرد ثبت نام فقط به صورت اینترنتی انجام میشود و هیچ سهمیه‌ای برای نمایندگی های گروه بهمن در نظر گرفته نشده است تا خریداران بتوانند نسبت به ثبت نام خودرو مورد نظر خود اقدام نمایند.

متاسفانه صنعت خودروسازی کشور به گونه ای شده است، که هر کس که موفق به ثبت‌ نام فیدلیتی شود، با توجه به اختلاف قیمت بازار آزاد این خودرو میلیونها تومان سود خواهد کرد.

توجه داشته باشید که در روش فروش فوری کل مبلغ خودرو در زمان ثبت نام به صورت اینترنتی از مشتری دریافت می شود لذا حتما اطمینان حاصل کنید که محدودیت پرداخت اینترنتی بر روی کارت بانکی شما وجود ندارد.

نحوه ثبت نام فیدلیتی

از آنجایی که در زمان ثبت نام بهمن موتور با هجوم گسترده کاربران برای خرید تعداد محدودی خودرو روبرو هستیم، بنابراین کاربرانی موفق به خرید میشوند ‌که نحوه ثبت نام فیدلیتی را بدانند و سریعتر از دیگران وارد سامانه فروش شده، اطلاعات مورد نیاز فرم ثبت نام بهمن خودرو را تکمیل کرده و وارد درگاه های بانکی شوند.

نکته مهم: به طور کلی سرعت عمل در هنگام ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی در سایت بهمن موتور مهمترین عامل موفقیت است که رعایت موارد ارائه شده در این آموزش آنرا تضمین می کند.

نحوه ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی به گونه ای است که هر شهروند بالای ۱۸ سال دارای گواهینامه و با کد ملی میتواند فقط یک دستگاه خودرو ثبت نام کند تا دست واسطه‌ها از بازار تا حد زیادی قطع شود.

در این طرح با توجه به محدودیت ظرفیت فروش ثبت نام متقاضیان در یک روز انجام میشود.

آموزش ثبت نام بهمن موتور

بسیاری از کاربران در خصوص آموزش ثبت نام بهمن موتور در سایت جدید سوال کرده بودند که شایان ذکر است این فرآیند به طور کلی در چهار مرحله به شرح زیر انجام میشود:

  1. مرحله اول ثبت نام: ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات بهمن موتور به نشانی bahman.iranecar.com و انتخاب خودرو مورد نظر که در اینجا خودروی مورد نظر ما فیدلیتی است.
  2. مرحله دوم ثبت نام: انتخاب رنگ خودرو و رینگ مورد نظر، شایان ذکر است خودروی فیدلیتی در ۶ رنگ و با دو رینگ متفاوت در سایت بهمن موتور ارائه شده است.آموزش ثبت نام بهمن موتور
  3. مرحله سوم: وارد کردن مشخصات مشتری در فرم ثبت نام بهمن موتور، در مرحله بعد همانطور که در فرم زیر مشاهده میکنید باید تمامی مشخصات خود را به همراه آدرس و شماره تماس و شماره شبا ثبت کنید.فرم ثبت نام بهمن خودرو
  4. مرحله چهارم: انتخاب درگاه بانکی و تائید مشخصات ثبت نام بهمن موتور، در این مرحله ابتدا مشخصات خود را چک کنید و درصورت تائید درگاه بانکی موردنظرتان را انتخاب نموده و بر روی دکمه سبز رنگ انتهای صفحه کلیک نمایید تا وارد درگاه شوید.نحوه ثبت نام فیدلیتی

با توجه به محدودیت تعداد خودرو، برای موفقیت در ثبت نام بهمن موتور حتما به سایت و یا کانال تلگرام ممتازخودرو مراجعه نمایید.

سایت: https://momtazkhodro.com

فرم ثبت نام بهمن خودرو

همانطور که در بالا گفته شد یکی از مراحل خرید خودرو در سایت گروه بهمن وارد کردن اطلاعات در فرم ثبت نام بهمن خودرو است که با توجه به زمان بر بودن این فرآید در واقع میتوان گفت که موفقیت در ثبت نام تا حدود زیادی به طی کردن سریع این مرحله بستگی دارد.

فرم ثبت نام بهمن خودرو
فرم ثبت نام بهمن خودرو

متاسفانه در هر بار تلاش شما باید تمامی اطلاعات مورد نیاز را به طور کامل در فرم ثبت نام وارد نمایید و امکان ذخیره اطلاعات وارد شده برای ثبت نام های بعدی وجود ندارد.

همانگونه که گفته شد، سرعت عمل یکی از عوامل کلیدی موفقیت است. در طول فرآیند ثبت نام بایستی مجموعه ای از اطلاعات شخصی خود را در فیلدهای مورد نظر وارد نمایید. با آماده کردن اطلاعات مورد نیاز، در مدت زمان کمتری به درگاه بانکی خواهید رفت. بهتر است این اطلاعات را تایپ نموده و بلافاصله در فرم ثبت نام در فیلدهای مربوطی کپی پیست کنید.

البته گروه تحقیقاتی ممتاز خودرو یک روش سریع هم ابداع کرده که با استفاده از آن کاربر میتواند در کمتر از یک ثانیه تمامی اطلاعات را در فرم ثبت نام بهمن خودرو وارد نماید! برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به سایت momtazkhodro.com مراجعه نمایید.

ترفند ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی

از آنجایی که فرآیند خرید خودرو کاملا رقابتی است، توجه به ترفند ثبت فیدلیتی و دیگنیتی می تواند شما را در انجام موفقیت آمیز فرآیند ثبت نام در سایت بهمن موتور رساند.

۱- ترفند اول: سامانه ثبت نام فیدلیتی با اعلام قبلی در ساعت ۱۰ صبح باز می گردد، که این امر از طریق سایت اطلاع رسانی می شود. زمان دقیق باز شدن درگاه فروش در هر نوبت مطابق با زمان اعلامی سامانه time.ir می باشد. لذا به زمان اعلامی سایت فروش در هر نوبت دقت فرمایید. بازنشانی(Refresh) صفحه ورود در ثانیه های اولیه بازگشایی سایت می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

۲- ترفند دوم: رنگهای محبوبتر مانند سفید یا مشکی، همواره متقاضی بیشتری دارند و در نتیجه صف طولانی تری برای آنها تشکیل می شود. بنابراین در صورت امکان با انتخاب سایر رنگها شانس موفقیت خود را افزایش ‌دهید.

۳- ترفند سوم: در صفحه انتخاب درگاه بانکی، با انتخاب یکی از درگاهها به صف ورود به درگاه بانکی هدایت خواهید شد، در این مرحله بدلیل وجود محدودیت ورود کاربران به درگاههای بانکی، و ظرفیت محدود خودروهای عرضه شده، این امکان وجود دارد که پس از انتخاب درگاه بانکی، شما به صفحه پرداخت وجه هدایت نشوید. در چنین شرایطی بهترین تصمیم انتظار حداکثر ۲۰ دقیقه ای در صف اتصال به بانک و در صورت عدم ورود به درگاه، انصراف از خرید و انتخاب برنامه فروش دیگری می باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.