دست نشان: برگزار نشدن جام حذفی iبه ضرر فوتبال کشورمان است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

کارشناس فوتبال در خصوص برگزار نشدن جام حذفی گفت: برگزار نشدن جام حذفی در نهایت iبه ضرر فوتبال ما همه خواهد شد زیرا از تعداد مسابقات برگزار شده باشگاهها کم خواهد شد و این iبه نفع باشگاهها نیست.

نادر دست نشان کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزار نشدن جام حذفی iبه ضرر فوتبال ما همه خواهد شد زیرا تعداد مسابقات و بازیهای باشگاهی برای تیم ها کم خواهد شد و این iبه نفع باشگاهها نخواهد بود و هیچ یک از کارشناسان موافق iبه برگزار نشدن جام حذفی نیستند.

وی افزود: هدف از برگزار نکردن این جام رسیدن iبه جام جهانی است و این پیشنهاد سرمربی تیم ملی بوده است و ما مجبوریم آن را بپذیریم.

وی در ارتباط با انعطاف پذیری فدراسیون مقابل کی روش گفت: انعطاف پذیری فدراسیون مقابل کی روش زیاد است و این iبه دلیل شکست های زیادی است که در دور های اخیر و چند سال قبل داشته ایم و از یک نظر باید iبه آن ها حق بدهیم زیرا  تلاش مربی برای تیم ملی و رفتن آن iبه جام جهانی است و اگر ما صعود کنیم برگزار نشدن جام حذفی جبران می شود و اگر نتواند برود ما کاملا ضرر کرده ایم زیرا هم تیم ملی در جام جهانی حضور پیدا نکرده و هم ما جام حذفی را برگزار نکرده ایم و این سبب حرکت رو iبه عقب فوتبالمان می شود./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.