سخنگوی وزارت خارجه انگلیس: ماجرای گروگان‌گیری در الجزایر هنوز ادامه دارد

۲۹م دیماه ،

در حالی که خبرگزاری رسمی الجزایر از پایان عملیات گروگان‌گیری در مجتمع گازی این کشور خبر داده بود، سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس اعلام کرد: عملیات گروگان گیری همچنان ادامه دارد و انگلیس خود را برای شنیدن خبرهای ناگوار آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس امروز (جمعه) اعلام کرد گروگان گیری در مجتمع گازی امیناس الجزایر همچنان ادامه دارد و با ادامه عملیات ارتش این کشور برای نجات گروگان‌ها و درگیری با گروگان‌گیرها، لندن خود را برای شنیدن خبرهای ناگوار در این خصوص آماده کرده است.

وی گفت: دیوید کامرون، اول وزیر انگلیس خواسته تا همگان برای شنیدن خبرها ناگوار درخصوص وضعیت شهروندان انگلیسی به گروگان گرفته شده، آماده باشند و لندن خبرها تایید نشده‌ای در دست دارد که نشان می‌دهد تعداد بسیاری انگلیسی در عملیات نجات گروگان‌ها کشته شده‌اند.

دیوید کامرون در سخنانی اعلام کرد ارتش الجزایر همچنان با گروهی از گروگان گیرها در مجتمع گازی امیناس درگیر است و در جستجوی گروگان‌هایی است که هنوز پیدا نشده‌اند.

یک منبع امنیتی الجزایر نیز فاش کرد یک گروه از گروگان گیرها در بخشی از مجتمع گازی امیناس موضع گرفته‌اند و عملیات آزادسازی گروگان‌ها هنوز ادامه دارد.

پیشتر خبرگزاری الجزایر اعلام کرده بود، عملیات نجات گروگان‌های الجزایری و غربی شب پنجشنبه با کشته شدن ۳۵ گروگان و ۱۵ گروگان گیر پایان یافته است.

کامرون هم‌چنین اعلام کرده انگلیس برای نجات گروگان‌هایش تعدادی نیرو نیز به الجزایر فرستاده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.