متحدان سوریه وارد عمل می‌شوند

جام جم آنلاین: معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران گفت: در صورت حماقت آمریکا و حمله این کشور به سوریه، متحدان سوریه وارد عمل خواهند شد و این امر شکستی مفتضحانه را برای آمریکا رقم خواهد زد.

سردار محمدعلی آسودی در گفتگو باممتازنیوز، با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه سوریه اظهار داشت: در صورت حماقت آمریکا و حمله نظامی این کشور به سوریه، پیمان نظامی مشترک متحدان سوریه به‌ اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: آمریکا برای جبران شکست‌های خود در منطقه، به جنگ روانی روی آورده و با همکاری قطر، ترکیه و عربستان قصد ضربه زدن به سوریه و فراهم کردن مقدمات سقوط نظام سوریه را دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران به شکست سناریوی آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت؛ آمریکا در منطقه با مشکل روبرو است؛ حضور نظامی در سوریه هم بحرانی دیگر برای باراک اوباما به دنبال دارد و صحبت‌های وی در آستانه انتخابات درباره حمله به سوریه جنبه تبلیغاتی داشته و بلوف سیاسی محسوب می‌شود.

سردار آسودی تأکید کرد: در صورتی که آمریکا به سوریه حمله کند، ایران به همراه متحدان سوریه وارد عمل می‌شود که این امر شکستی مفتضحانه را برای آمریکا رقم خواهد زد.
 
آمریکا در ماه‌های اخیر بارها لزوم دخالت نظامی در سوریه را یادآور شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.