مدیران فیلمنامه جدیدم را رد کردند

۱۸م آذر ،

مدیران به دلیل پرداختن به مسائل حاشیه ای فیلمنامه جدیدم را رد کردند.

پرویز شیخ طادی، کارگردان سینما در خصوص فیلمنامه جدید خود و نمایش آثار نامطلوب در سینمای ایران به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: طرح هایی را ارائه دادم که متأسفانه مورد استقبال قرار نگرفته و در حال حاضر تهیه کننده ای در جهت تولید آثارم ندارم.
وی تصریح کرد: فیلمنامه ای را با نام “توهم” به مسئولان امر ارائه دادم ولی به دلیل پرداختن مدیران به مسائل حاشیه ای، مجوزی دریافت نکردم.
شیخ طادی، در خصوص نمایش آثاری خارج از چارچوب و قوانین کشور در سینماهای ایران اظهار داشت: متأسفانه مدتی است که شاهد آثاری سخیف در سینماها هستیم و اعتراضاتمان هم به دلیل نبود گوش های شنوا، هیچ نتیجه ای درپی ندارد.
وی ادامه داد: مدیران و مسئولان سینمایی تا زمانی که مجبور به پرداخت خساراتی در جامعه نشوند در راستای بهبود سینما اقدامی نمی کنند.

** فیلم های سینمایی تابلوهای شخصی فیلمسازان نیستند

وی در خصوص رسیدن سینما به آثاری چون فیلم های نمایش یافته در شبکه “فارسی ون” عنوان کرد: به مرور محتوای فیلم های سینمایی کشورمان به بدتر از آثار نمایش یافته در “فارسی وان” خواهد رسید، با شتابی که فیلمسازان در این گونه محتوا و مضامین گرفته اند به طور حتم از آنان پیشی خواهیم گرفت.
کارگردان فیلم سینمایی “شکارچی تشنه” در ادامه به سلایق فیلمسازان اشاره کرد و گفت: فیلم یک تابلوی شخصی نیست که فیلمساز به خاطر علاقه خود دست به تولید آثاری در سینما بزند، یک فیلمساز باید به این نکته توجه کند که پس از نمایش فیلم چه تأثیراتی بر روی جامعه و روند زندگی مردم خواهد گذاشت.

** آثار سخیف فاکتور فروشی برای فیلمسازان است

وی افزود: یک فیلمساز زمانی که هیچ قهرمانی ندارد برای فروش فیلم خود دست به تولید آثار سخیفی در سینما می زند و شعارش هم این است در جهت درس عبرت برای مردم و جامعه ام دست به ساخت این گونه فیلم زدم.
شیخ طادی، بیان کرد: یک فیلمساز نمی تواند در تمامی زمینه ها و مشاغل موجود در کشور به صورت تخصصی وارد شود، اما می تواند در زمان ساخت از جامعه شناسان و کارشناسان مجربی استفاده کند تا آثار مخربی در سینما تولید نشود.

**نیازمندی مردم به آثاری کم تنش

امروزه مردم کشورمان به دلیل وجود  افزایش هزینه ها نیازمند آثاری کم تنش و بدور از استرس می باشند و فیلمسازان باید آثاری لطیف، طنز با قهرمان هایی وفادار تولید کند تا روحیه مردم به سمت و سوی نشاط برود در غیر این صورت فیلم ها با عدم استقبال روبرو خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان قبل از بروز خسارت هایی جبران ناپذیر به فکر نجات سینمای ایران باشد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.