نیما دهقان، چهارمین ˝ترن˝ را به هما روستا تقدیم کرد

۴ م دیماه ،

چهارمین اجرای نمایش ˝ترن˝ را به هما روستا، بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما تقدیم شد و بعد از پایان نمایش هما روستا با آمدن روی سن، بازیگران ترن را بدرقه کرد.

به گزارش هنرآنلاین، چهارمین اجرای نمایش “ترن” به کارگردانی نیما دهقان و نویسندگی حمیدرضا آذرنگ در حالی صورت گرفت که هنرمندانی همچون هما روستا، حمید لبخنده، خسرو احمدی، نگار عابدی و بعضی دیگر از اهالی هنر و رسانه از این نمایش دیدن کردند. پیش از آغاز نمایش نیما دهقان به روی سن رفت و با یاد کردن از مرحوم حمید سمندریان چهارمین اجرای ترن را به هما روستا، همسر وی تقدیم کرد.

دهقان در این مقدمه خطاب به تماشاگران بیان داشت: «من و دو برادرم یک سال و نیم پیش پدرمان را از دست دادیم. مادری داریم که قلبش کمی درد می کند و این درد سنگین را همیشه با خود همراه دارد و به دوش می کشد. در این جمع و بین ما بازیگرانی می باشند که استادی داشتند. استادی که حق پدری بر گردنشان داشت. استاد ما همیشه جوان بود. استاد حمید سمندریان.»

وی ادامه داد:«امشب در جمع شما کسی حضور دارد که غم نبودن پدر تئاتر ایران را با خود به دوش می کشد. و من می خواهم با کسب اجازه از محضر شما، از طرف خودم و بقیه اعضای نمایش ترن اجرای چهارم نمایش را به صبر و بزرگواری هما روستا تقدیم کنم.»

در پایان نمایش نیز حسین پاکدل از هما روستا خواست که روی سن بیاید، روستا با آمدن بر روی سن تالار اصلی بازیگران این نمایش را همراهی کرد.

اجرای نمایش “ترن” با محوریت دفاع مقدس که از ۲۹ آذرماه آغاز شده است، از ساعت ۱۹٫۳۰ هر شب به جز شنبه ها در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر ادامه دارد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.