کنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی برگزار می گردد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نخستین کنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی با عنوان "یک دهه کتابخانه­‌های دیجیتالی در ایران با نگاهی به آینده" نهم بهمن ماه امسال توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و با حمایت و سیاستگذاری معاونت محتوای مرکز ملی فضای مجازی برگزار می‌شود.
 
 
از جمله فعالیتهای معاونت محتوای مرکز ملی فضای مجازی حمایت و سیاستگذاری در راستای ایجاد و توسعه کتابخانه‌های دیجیتال در کشور است که از  نیازهای مهم بخشهای مختلف جامعه ایرانی است.
 
حال با توجه به گذشت یک دهه فعالیت در زمینه کتابخانه‌های دیجیتال در کشور و ضرورت بررسی وضعیت موجود در این حوزه، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات با هدف بررسی قبل و آینده کتابخانه‎های دیجیتال در ایران، با حمایت و سیاستگذاری معاونت محتوای مرکز ملی فضای مجازی "کنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی؛ یک دهه کتابخانه‌های دیجیتالی در ایران با نگاهی به آینده" را برگزار می کند.
 
این کنفرانس در راستای نیاز به بازنگری در عملکرد فعالیتهای علمی و اجرایی صورت‌گرفته در این زمینه در کشور است تا بدین وسیله برنامه‎ریزی مناسب و متناسب با واقعیتهای موجود برای آینده این حوزه در کشور طراحی و اجرا شود. جهت نیل به این هدف، مقرر شده تا مقالات این کنفرانس به دو محور آینده و نگاه به قبل، تاکید ویژه داشته باشند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.