˝شهسوار و شاهزاده˝ پنجشنبه اجرا نمی‌شود

۰۲م اسفند ،

نمایش ˝شهسوار و شاهزاده˝ به کارگردانی مریم معترف روز پنجشنبه ۳ اسفند به صحنه نمی‌رود.

به گزارش هنرآنلاین، بر اساس تصمیم‌گیری مدیران تالار مولوی که زیر مجموعه جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران است، به سبب وفات حضرت معصومه (س)، این تالار روز پنجشنبه تعطیل است و نمایش‌های این مجموعه از جمله “شهسوار و شاهزاده” اجرا نخواهند شد.

علاقمندان به تماشای این نمایش روز جمعه و دیگر روزهای هفته به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ می‌توانند این نمایش را در سالن اصلی تالار مولوی تماشا کنند.

نمایش “شهسوار و شاهزاده” نوشته زورایر خالاپیان، نویسنده ارمنی است که توسط آندرانیک خچومیان ترجمه شده و با هنرمندی بیش از ۲۰ بازیگر، هر روز به جز شنبه‌ها در تئاتر مولوی اجرا می‌شود.

در این نمایش پهلوانی که در توهم یاری مظلومان و مبارزه با ظلم و ستم است در سفری به جستجوی برپایی عدالت ساختگی‌اش می‌رود و شاهزاده او را به دربار دعوت می‌کند. شهسوار با شاهی آشنا می‌شود که برادر خود را کشته و با بیوه‌ او ازدواج کرده و آدمکش و خائن است…

افشین زارعی، اسماعیل بختیاری، رضا امامی، حمید معدن‌کن، حسن محمدی، مهدی رحیمی، رضا علوی، کامبیز طلایی و شراره پورخراسانی از جمله بازیگران این نمایش می باشند.

طراحی صحنه “شهسوار و شاهزاده” را مجید فشخامی و طراحی لباس را شهرزاد شفیعی برعهده داشته‌اند. شراره پورخراسانی به عنوان دستیار کارگردان و هادی کاظمی به عنوان طراح نور با اجرای این نمایش همکاری دارند. پوستر “شهسوار و شاهزاده” توسط مرتضی اتابکی طراحی شده و موسیقی آن را سجاد کیانی برای اجرای زنده، آماده کرده است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.