آئین افتتاحیه «مکبث» و «عجایب المخلوقات» در تماشاخانه ایرانشهر

دوشنبه ۸ خرداد – ۰۳:۴۱:۱۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

برگزار شد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مراسم افتتاحیه دو نمایش «مکبث» و «عجایب المخلوقات» با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه با زنگ استاد حمید سمندریان در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در ابتدای این مراسم که با حضور جمع زیادی از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد زنگ افتتاحیه دو نمایش «مکبث» و «عجایب المخلوقات» توسط استاد حمید سمندریان نواخته شد.
رئیس خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر دکتر مجید سرسنگی در حضور هنرمندان و اصحاب رسانه عرصه تئاتر از استاد حمید سمندریان در خواست کرد، که زنگ افتتاحیه  این دو اثر را به صدا در بیاورد.
استاد سمندریان پیش از افتتاح گفت: زمانی که من آغاز به فعالیت در حوزه تئاتر کردم. هرگز تصور نمی کردم که در این تاریخ به همت جوانان تئاتر دوست، این هنر تا به این اندازه شکوفا شود و اینقدر مورد توجه باشد و اینچنین تماشاچیان خوبی پیدا کند. بنابراین این من هستم که باید به شما تبریک بگویم، که جایگاه تئاتر را تا به این اندازه ارتقا داده اید که به اینصورت در ایران مطرح شود.
پس از سخنان استاد سمندریان رضا ثروتی گفت: امیدوارم که این شب های افتتاحیه جزء بهترین اجراهای ما باشد و همیشه برای تمامیه گروه ها نیز به این صورت باشد و ما سعی مان را می کنیم که این اتفاق بیافتد. امیدوارم که از تماشای این دو اثر لذت ببرید و از حضورتان در اینجا متشکرم مخصوصا از استاد عزیز تئاتر ایران آقای سمندریان.
 سپس با به صدا در آوردن زنگ افتتاح این دو نمایش توسط استاد حمید سمندریان، هنرمندان و اصحاب رسانه به تماشای این دو تئاتر به کارگردانی رضا ثروتی نشستند.
همچنین نمایش «مکبث» از ساعت ۱۹:۱۵ و «عجایب المخلوقات» ۲۱ همه روزه به جز شنبه ها در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۸۱۵۴۱۱۶۸۷۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.