تسهیلات ویژه ˝بیچاره مکبث˝ برای تماشاگران

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝بیچاره مکبث˝ به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی که از یکشنبه ۳ آذر در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود، تسهیلات ویژه‌ای برای تماشاچیان تدارک دیده است.

 به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، علاقمندان به تئاتر و هنر نمایش می‌توانند بلیت نمایش “بیچاره مکبث” به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی که از یکشنبه ۳ آذر، اجرای خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند را در ۳ روز اول اجرا با تخفیف ۲۵ درصدی تهیه کنند.

این نمایش که کاری از گروه تئاتر «وضعیت» است؛ با نقش‌آفرینی پیام عزیزی، مژگان معقولی، مهرداد خانی، میترا عزیزی، رامین منصوری، عرشیا زینعلی، هادی اسکندری، نرگس عزیزی، مهدی نوروزیان، سید محمد حسین موسوی، فرشته احمد پور نبه روی صحنه‌ می رود.

نمایش “بیچاره مکبث” شکل تازهی از اجرا را به مخاطبان ارائه می‌دهد و در اجرای آن از پارچه استفاده شده که برگرفته از پرده‌خوانی و بسیاری از تکنیک‌های نمایش ایرانی است.

این نمایش  پیش از این در جشنواره استامبول و آنکارا روی صحنه رفته بود و با استقبال بسیار بسیار تماشاگران مواجه شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش فروش اینترنتی بلیت این نمایش به پایگاه اینترنتی تئاتر نت به آدرس اینترنتی www.theatrnet.com/ticket و تماشاخانه ایرانشهر www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه کنند و همچنین برای رزرو با شماره ۰۹۳۵۲۶۲۶۱۰۰ و ۸۸۳۱۱۶۰۰ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.