آئین افتتاح نمایش ˝مکبث˝ برگزار می‌شود

سهشنبه ۱۶آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

۲۳ آبان/

آئین افتتاح نمایش ˝مکبث˝ به کارگردانی قطب الدین صادقی، سه شنبه ۲۳ آبان ماه با حضور جمع کثیری از هنرمندان، پیشکسوتان هنرهای نمایشی و اهالی مطبوعات برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، نمایش ۹۰ دقیقه ای «مکبث» نوشته ویلیلم شکسپیر است که با بازنویسی و کارگردانی قطب الدین صادقی و همچنین بازی هنرمندانی چون میکائیل شهرستانی، کورش سلیمانی، امیر بختیاری، کرامت رودساز، صنم صالحی، عباد نظری و … اجراهای خود را به طور رسمی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه ۲۳ آبان ماه سال جاری در تالار استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر آغاز می نماید.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به؛ امیرحسین غفاری دستیار کارگردان، علی حضرتی تهیه نماینده، فرانک حسینی منشی صحنه، الهام شعبانی طراح لباس و پارسوا باشی طراح پوستر و بروشور اشاره نمود.

این نمایش، روایتگر داستان سرداری بزرگ بنام مکبث است که بنا به درخواست و نیرنگ همسرش که فردی قدرت طلب است، پادشاه دانکن را در خواب به قتل می رساند اما پس از آن دچار روان پریشی می گردد تا اینکه…

در پایان یادآور می گردد؛ نمایش “نامه هایی به باد” نیز از دیگر آثار نمایشی مجموعه ایرانشهر است که از اوایل آذرماه سال جاری، اجراهای خود را با بازی هنرمندانی چون داریوش فرهنگ و علیرضا گودرزی در تماشاخانه شماره یک ایرانشهر آغاز می نماید.

انتهای پیام/۵۲/۵۳

 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.