آبی عمیق خلیج فارس آماده پخش شد

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از  روابط عمومی صداوسیمای خلیج فارس حسن لفافیان کارگردان این فیلم تلویزیونی گفت: این تله فیلم ۹۰ دقیقه ای داستان خانواده ای را روایت می کند که درگیر یکی از موضوعات مهم تاریخ معاصر می شوند.

لفافیان بااشاره به اینکه آبی عمیق باموضوع هواپیمایی ایرباس تولیدشده است افزود: این تله فیلم باهدف نشان دادن جنایت آمریکا و مظلومیت ایران ساخته شده است.

حسن لفافیان با اشاره به بخش هایی از داستان این تله فیلم اظهار داشت: مرجان درپی ازدواج و ادامه تحصیل در شهر بندرعباس زندگی می کند شخصی به نام امیر با او تماس گرفته و مدعی می شود که پدر واقعی اوست.
رضوان ادعای امیر را و اینکه او درکودکی رضوان، به آمریکا رفته است رادرست می یابد و امیر از رضوان می خواهد تا برای دیدنش به دبی برود. رضوان برخلاف نارضایتی برخی نزدیکانش راهی این سفرمی شود اما در میانه راه ناو وینسنس هواپیمای او راهدف قرارمی دهد و رضوان همراه بابقیه مسافران به شهادت می رسند. امیر به دنبال این رخداد، باورهایش معقول می شود و دست به اقداماتی می زند…

لفافیان افزود: این تله فیلم دوماه پیش تولید داشته است و تصویربرداری آن پنجاه روز طول کشیده است.

عوامل این تله فیلم عبارتند از:
مدیرتهیه: رحمت ا…عبدا…زاده/جانشین تولید: محسن امیری/ نویسنده: فلوراسام / بازیگران:حبیب دهقان نسب، فاطمه گودرزی، حسین توشه، مهران نائل ، سیماخضرآبادی و…


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.