آتشی که در سوریه برمی افروزند صهیونیست ها را با خود می برد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ‘علی لاریجانی’ در جلسه علنی امروز -یکشنبه – مجلس در سخنانی افزود: استعفای کوفی عنان نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه، سفرها و تماس های مقامات آمریکایی با برخی سیاستمداران منطقه و حمایت نظامی آنان نشانگر برهم ریزی سوریه و حکایت از شکست شروران بین المللی دارد.

وی تصریح کرد:واقعا مجوز این چند کشور برای دخالت در امور سوریه چیست؟

وی خطاب به دولتمردان آمریکایی گفت که حداقل پایبند به شورای نیم بند خود باشید، دخالت شما در سوریه چیزی جز شرارت بین المللی نیست.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چند دهه پیش آمریکا در هیروشیما با اقدامات خود جان صدها تن را گرفت و امروز نیز همان رفتار را دنبال می کند.

لاریجانی با بیان این که شرایط امروز با گذشته فرق می کند، افزود: تصور این بود که آمریکایی ها از مختصر عقلی برخوردارند و از اتفاقات رخ داده در عراق و لبنان پند گرفته باشند ولی چنین به نظر نمی رسد.

وی تصریح کرد: این آتشی که در ‘شام’ برمی افروزند صهیونیست های هراسان را با خود می برد گرچه در این چند روز حرف های بزرگتر از دهان خود می زنند ولی ترس صهیونیست ها از داخل این مفت گویی ها نمایان است.

رییس مجلس با بیان این که طبیعی است که شعله های آشفتگی برای صهیونیست ها نگران کننده باشد، اظهار داشت: در این میان مویه های برخی در منطقه به کمدی سیاسی غرب بدل شده است.

لاریجانی اظهارامیدواری کرد که به زودی حقوق حقه کشورهای منطقه از رژیم صهیونیستی و آمریکا گرفته شود و آنگاه این دیکتاتورها تراژدی خود را نظاره گر خواهند بود.

ادامه دارد ….

سیام**۱۰۵۳**۹۱۳۲**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۱۵۰۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.