آخرین قیمت رهن و اجاره مسکن در تهران

۵ م دیماه ،

دنیای اقتصاد: این روزها اغلب مستاجرانی که در بازار مسکن حضور دارند و به دنبال واحد دلخواه شان می باشند اظهار رضایت بیشتری نسبت به تابستان دارند.

البته قابل ذکر است که خوشنودی آنها از بابت نرخ‌های اجاره پیشنهادی بطور ۱۰۰ درصد نیست اما معتقد می باشند که میزان اجاره بهایی که در حال حاضر تعیین و به بازار معرفی می‌شود در مقایسه با تابستان منصفانه‌تر است.

در حال حاضر بعضی از مشتریان در بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی براین باورند اگرچه به سبب جابه‌جایی اکثر مستاجران در نیمه اول سال از حجم فایل‌های اجاره در نیمه دوم سال کاسته می‌شود و تنوع فایل استیجاری در بازار اجاره واحدهای مسکونی در این فصل از سال محدود می‌شود اما جابه‌جایی در این فصل صرفه بیشتری دارد.

مهم‌ترین نکته در بازار اجاره این روزها به نرخ اجاره مربوط می‌شود چراکه طی یک تا دو سال قبل بسیاری از مستاجرانی که قدرت مالی آنها تضعیف شده است به دنبال واحد دلخواه شان نیستند بلکه در جست‌وجوی واحدی می باشند که از عهده پرداخت اجاره بهای آن بر بیایند.

اکنون این روزها کم نیست تعداد مستاجرانی که به محض ورود به بنگاه‌های املاک با اعلام میزان توانایی مالی خود درخواست معرفی فایل اجاره می‌کنند نه با اعلام خصوصیات واحدی که در نظر دارند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.