آخرین وضع مسکن مهر شهر جدید پردیس

نوشته شده در تاریخ ۰۹/آذر/ – ۱۰:۱۹ و در سرویس اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال جاری افزایش قیمتی در مسکن مهر این منطقه نداشته‌ایم، گفت: ۱۲ میلیون تومان جدید ابلاغی که متقاضیان باید پرداخت کنند، مربوط به مصوبه دولت گذشته است.

حسن ولی‌پور با بیان اینکه زمانی برای پرداخت این آورده جدید تعیین نشده و متقاضیان می‌توانند هر زمان آن را پرداخت کنند، اظهار کرد: این مبلغ برای ساخت راه و خدمات روبنایی، زیربنایی و محوطه‌سازی دریافت می‌شود.

به گفته او، متقاضیانی که تاکنون ۲۵ ملیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت کرده‌اند باید ۱۲ ملیون تومان و متقاضیانی که ۳۰ میلیون تومان آورده دارند، باید ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مابه‌التفاوت را پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه این میزان افزایش قیمت مربوط به متقاضیان فاز ۱۱ است و با پرداخت آن روند ساخت این فاز تسریع می‌یابد، خاطرنشان کرد: در فاز ۱۱ سفت‌کاری ۱۶ هزار و ۲۰۰ واحد به اتمام رسیده‌ و در صورتی که وزارت نیرو  خدمات زیربنایی این واحدها را تکمیل کند، به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

او همچنین از تکمیل هزار واحد مسکن مهر در فاز سه شهر جدید پردیس خبر داد و گفت:‌ هر ماه تعدادی از این واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش آنا، پیش از این با اعتراض مردم نسبت به افزایش ۱۲ میلیون تومانی آورده مسکن مهر در شهر جدید پردیس، تعدادی از نمایندگان مجلس نشستی با معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران پردیس داشتند که در آن مقرر شد راهکاری برای کاهش آورده و رفاه بیشتر متقاضیان ارائه شود.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.