خلع ید انبوه‌ساز مسکن مهر شهر جدید پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از خلع ید یکی از انبوه سازان مسکن مهر این شهر خبر و به پیمانکاران کم‌کار هشدار داد.

خلع ید انبوه‌ساز مسکن مهر شهر جدید پردیس

به گزارش ممتاز نیوز، خلیل محبت خواه اظهار کرد: پس از صدور آخرین اخطارهای شرکت عمران پردیس به سازنده پروژه رکن اسکان بین الملل فاز ۵ جنوبی و مشاهده ادامه روند کند عملیات‌های عمرانی، با دستور مدیرعامل عمران پردیس، خلع ید این انبوه‌ساز در دستور کار واحد حقوقی شرکت عمران قرار گرفت.

وی یادآور شد: در ماه‌های گذشته پیمانکاران کم‌کار متعددی تعیین تکلیف و سازندگان خوش نام جایگزین شدند که نمونه آن در فاز ۱۱ اتفاق افتاد.

وی افزود: در ادامه برخورد با سازندگان نامتعهد و همچنین پیرو اخطار جدی دادستانی پردیس به برخی از پیمانکاران از جمله شرکت رکن اسکان بین الملل، از امروز برخورد قضایی با این شرکت رسما به جریان افتاد و به زودی کارگاه پروژه تحویل شرکت دیگری خواهد شد.

وی تصریح کرد: برخی از واحدهای مسکن مهر سال‌هاست که تحویل مالکان نشده و هیچ گونه تاخیری پذیرفتنی نیست و با تاکید دادستان پردیس، عدم اجرای تعهد مصداق بارز تضییع حقوق بیت‌المال است.

وی ادامه داد: در همین راستا در برخورد با کم‌کارها هیچ‌گونه مماشاتی در کار نخواهد بود و هر پیمانکاری که طبق تعهدات خود عمل نکند، برخورد با آن شرکت در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.