آخر هفته با گالری گردی

جمعه ۱۲م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

برای آخر این هفته به معرفی برنامه‌های چند گالری مطرح پایتخت پرداخته‌ایم تا در صورت تمایل بازدید یکی از گالری‌ها را در برنامه آخرهفته خود قرار دهید.

سرویس تجسمی هنرانلاین: جمعه می توان به گالری رفت و از نمایشگاه هخای مختلف دیدن نمود و اما برنامه گالری ها:

شطحیات اختیاریه در گالری هما

شطحیات اختیاریه عنوان نمایشگاه نقاشی‌های حبیب فرج آبادی است که از ۱۲ تا ۲۳ آبان ماه در گالری هما برپا خواهد شد. این نمایشگاه روز جمعه ۱۲ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۳ تا ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۱ تا ۱۹ و روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۶ تا۲۰ از این مجموعه به نشانی خیابان کریمخان زند‌، خیابان سنایی‌، کوچه چهارم غربی‌،‌ پلاک هشت واحد یک دیدن نمایند.

گالری گلستان و کاغذ بریده‌ها

گالری گلستان این هفته میزبان نمایشگاه آثار امیر کبیرنژاد با عنوان کاغذ بریده‌ها است. این نمایشگاه که از ۱۲ آبان ماه آغاز می‌شود تا ۱۷ آبان ماه ادامه دارد. گالری گلستان همه روزه جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان خواهد بود. بازدیدکنندگان برای حضور در گالری گلستان می‌توانند به خیابان دروس، خیابان شهید کماسایی، پلاک ۲۴ مراجعه نمایند.

لحظه‌ها در گالری احسان

گالری احسان اما این هفته همزمان با گالری شیرین میزبان نمایشگاه نقاشی منیر صحت است. “لحظه‌ها” عنوان نمایشگاه صحت است که از ۱۲ تا ۱۷ آبان ماه در گالری احسان واقع در خیابان اقدسیه، بلوار آجودانیه، ۱۴ شرقی، شماره ۲۲ به نمایش در می‌آید. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری احسان حضور پیدا نمایند.

نمایشگاه بابک روشنی نژاد در گالری اثر

گالری اثر که از ۵ آبان ماه میزبان نمایشگاه نقاشی بابک روشنی نژاد با عنوان “نه! تاریخ را فاتحان نمی‌نویسند…” است نمایش این آثار را تا ۱ آذرماه ادامه می‌دهند. بابک روشنی نژاد در این نمایشگاه گزیده ای از چند مجموعه گذشته اش را به نمایش گذاشته است. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۱ تا ۲۰ به گالری اثر مراجعه نمایند. گالری اثر در خیابان کریم خان زند، خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، شماره‌ی ۱۶ قرار دارد.

گالری هفت ثمر و نمایشگاه کالکوگرافی و نقاشی

گالری هفت ثمر همچنان میزبان نمایشگاه کالکوگرافی و نقاشی مینا نوری است. این نمایشگاه که ۵آبان ماه افتتاح شده بود تا ۱۷ آبان ماه ادامه دارد. علاقه مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری هفته ثمر واقع در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ مراجعه نمایند.

ا ی ر ا ن را در گالری شیرین ببینید

گالری شیرین که از ۵ آبان ماه نمایشگاه مجسمه فرناز ربیعی جاه با عنوان “ا ی ر ا ن” را به نمایش گذاشته است همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان هنر مجسمه سازی است. البته جمعه‌ها بازدید از ساعت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در گالری شیرین واقع در خیابان ولنجک، خیابان هجدهم، پلاک ۹ حضور پیدا نمایند.
رضا هدایت، گلستان سعدی را نقاشی نمود

سعدی نامه در گالری آریا

˝سعدی نامه˝ عنوان بیست و پنجمن نمایشگاه انفرادی نقاشی رضا هدایت است که براساس گلستان سعدی شکل گرفته است. این نمایشگاه تا ۱۲ آبان ماه در گالری آریا برپا است. رضا هدایت که پیشتردرفضایی اسطوره ای زنان و حیوانات را درفضای رها خلق می‌کرد و در آثارش به گونه ای صلح و دوستی میان عناصری که به تصویرکشیده می‌شدند به چشم می‌خورد؛ درنمایشگاه سعدی نامه با این که از فضای گذشته‌اش به گونه ای فاصله گرفته است، اما هنوزعناصری چون زنان که از موتیف‌های اصلی آثاراو به شمار می‌روند جدا نشده و درنقاشی اخیرش همچنان زنان حضور دارند. درنقاشی‌های تازه رضا هدایت که براساس حکایت‌های گلستان سعدی شکل گرفته‌اند؛ برای اولین بار متن نیز به نقاشی راه پیدا نموده است و او بخشی از حکایتی که به تصویر کشیده است را نیز در گوشه‌های از تابلوهایش آورده است. نمایشگاه سعدی نامه رضا هدایت دربرگیرنده ۱۰ نقاشی اکرولیک روی بوم در اندازه ۱۵۰ در ۱۳۰ است که با قیمت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون قیمت گذاری شده اند.

انتهای پیام/۳۱/۳۴

 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.