آذرنیا:هرطور شده بر آلومینیوم غلبه می‌کنیم

۱۴اردیبهشت،

حسن آذرنیا در کنفرانس خبری پیش از دیدار آلومینیوم و تراکتورسازی تبریز، افزود: با توجه به نتایج نا‌امیدکننده هفته‌های اخیر و حذف از گردونه رقابت‌های آسیایی، طی جلساتی که با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی تبریز برگزار کرده در جهت بهبود روند تیمی با برکنار “تونی اولیویرا” بنده در دو هفته پایانی مسئولیت فنی تراکتورسازی را بر عهده بگیرم.

به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه به من تکلیف شد و برحسب وظیفه و علاقه هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفتم،اظهار کرد: با توجه به اینکه دو هفته پایانی مسابقه‌های لیگ برتر ظرف یک هفته برگزار می‌شود و بنده با توجه به شناخت مناسبی که از بازیکنان دارم و توانایی ایجاد فضای صمیمی و همدل در بین اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی دارا هستم، به عنوان سرمربی تراکتورسازی انتخاب شدم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به اینکه به همراه باغ‌آبادی و پژمان مسئولیت فنی تیم تراکتورسازی را در دو هفته پایانی مسابقات لیگ برتر برعهده دارد، تصریح کرد: هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در نهایت تصمیم گرفتند که در ۲ هفته پایانی بنده هدایت تراکتور‌سازی را برعهده بگیرم و پس از آن برای فصل آینده تصمیم‌گیری شود.

آذرنیا اضافه کرد: پس از بازی با تیم الجیش قطر دو سه جلسه بیشتر وقت تمرین نداشتیم و در این مدت نمی‌توانستیم اقدامی خارق‌العاده انجام دهیم اما با توجه به تکلیف هیئت مدیره این سمت را قبول کردم و امیدوارم با حمایت هواداران مسابقات لیگ برتررا به خوبی به پایان رسانده و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

آذرنیا در خصوص دیدار مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و آنها با توجه به شرایطی که در جدول دارند می‌خواهند هر طور شده به پیروزی برسند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: ما می‌دانیم محمد حسینی و مصطفی اکرامی با حساب و کتاب و برنامه به این مسابقه می‌آیند و قبل از این دیدار اردوهایی را برگزار کردند اما ما تراکتور‌سازی هستیم و تشکیلات بسیار خوب و مناسبی داریم. برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و امیدواریم موفق شویم و سهمیه مسابقات آسیایی را در بندرعباس قطعی بدست آوریم.

وی در پایان دربارهٔ عدم حضور “فلاویو لوپز” در بندرعباس به بهانه مصدومیت گفت:این بازیکن پس از رفتن “الیویرا” تن به کار نداد و دیروز به بهانه مصدومیت در تمرینات شرکت نکرد و بنده هم از آوردن این بازیکن به بندرعباس امتناع کردم.

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و تراکتورسازی از هفته سی و سوم رقابتهای لیگ بر‌تر ساعت ۱۸ روز یکشنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد که بر اساس اعلام مسئولان باشگاه آلومینیوم، تماشای این دیدار رایگان است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.