آذرنیا: امیدوارم کارها به خوبی پیش برود

۱۱اردیبهشت،

حسن آذرنیا در مورد انتخابش به عنوان سرمربی جدید تراکتور‌سازی در دو مسابقه پایانی لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه در ۹ هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکردیم هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در جلساتی که داشتند به این نتیجه رسیدند که انسجام تیمی خوبی نداریم و با توجه به اینکه شرایطمان بسیار بد شده بود اولیویرا را بر کنار کردند و هدایت تیم در ۲ هفته پایانی در اختیار من قرار گرفت.

به گزارش فارس،وی افزود: هفته سی‌و سوم و سی‌و چهارم لیگ برتر در روزهای پانزدهم و بیستم اردیبهشت برگزار می‌شود و چیزی کمتر از یک هفته است. با توجه به اینکه مسئولان می‌خواستند شخصی کار را برعهده بگیرد که بازیکنان و محیط را بشناسد من را به عنوان سرمربی دوست و بزرگتر بازیکنان که با آنها صمیمیت زیادی دارم انتخاب کردند. در این ۲ مسابقه به همراه باغ‌آبادی و پژمان با همکاری باشگاه تیم را اداره می‌کنیم و امیدوارم کارها به خوبی پیش برود.

سرمربی جدید تراکتور‌سازی خاطر نشان کرد: پس از شکست مقابل الشباب در ریاض مسئولان چنین تصمیمی داشتند اما در نهایت اعلام کردیم اجازه بدهید اولیویرا به کار خودش ادامه دهد و زمان بیشتری را در اختیارش قرار دهند پس از شکست مقابل الجزیره نیز چنین موجی ایجاد شد اما باز هم وقت بیشتری در اختیار اولیویرا قرار داده شد در نهایت تصمیم بر این شد که در ۲ مسابقه پایانی من هدایت تراکتور‌سازی را برعهده بگیرم و پس از آن هیئت رئیسه و مدیرعامل برای فصل آینده تصمیم‌گیری می‌کند.

وی افزود: به ما تکلیف شد و برحسب وظیفه و عشقی که به تراکتورسازی داریم تمام تلاشمان را در این ۲مسابقه برای موفقیت تیم می کنیم. تلاش من این است که در این مدت کار را به خوبی جلو ببریم. بازیکنان را در این مدت همدل خواهیم کرد و با همکاری و همت مضاعف سعی می‌کنیم به خوبی کارمان را به پایان برسانیم. دو سه جلسه بیشتر وقت تمرین نداریم و در این مدت نمی‌توانیم شق‌القمر کنیم اما با توجه به اینکه به ما تکلیف شده بود این سمت را قبول کردیم و امیدوارم با حمایت هواداران و همدلی بتوانیم کار را به خوبی به پایان برسانیم.

آذرنیا در مورد دیدار مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و آنها با توجه به شرایطی که در جدول دارند می‌خواهند هر طور شده به پیروزی برسند می‌دانیم آنها با حساب و کتاب و برنامه به این مسابقه می‌آیند و قبل از این دیدار اردوهایی را برگزار کردند اما ما تراکتور‌سازی هستیم و تشکیلات بسیار خوب و مناسبی داریم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و امیدواریم موفق شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.