آغاز به کار آزمایشی مجتمع خدمات مشاوره‌ای دادگستری خراسان رضوی

اولین مجتمع خدمات مشاوره‌ای دادگستری خراسان رضوی هم‏زمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا – منطقه خراسان، مرکز شماره یک خدمات مشاوره‌ای دادگستری در قالب اجرای بخش حقوقی طرح خانواده پایدار در منطقه شرق مشهد با حضور مشاوران و متخصصان خدمات خود را از امروز به مراجعان ارائه خواهد کرد.

بخش حقوقی این طرح با هدف تحکیم بنیان خانواده، اصلاح ذات البین و مرتفع کردن مشکلات زوجین در دو مجتمع قضایی شهید مطهری و شهید بهشتی مشهد در وهله اول به مراجعاتی که خواهان طلاق توافقی هستند خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کند.

زوجین خواهان طلاق توافقی می‌توانند قبل از ارائه دادخواست طلاق با معرفی نامه‌ای که از مجتمع‌های شهید مطهری و شهید بهشتی مشهد دریافت می‌کنند به این مراکز مراجعه و از راهنمائی‌ها و مشاوره‌های رایگان متخصصان بهره‌مند شوند.

این دو مرکز زیر نظر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری خراسان رضوی و با حضور کارشناسان و متخصصان روانشناسی و امور خانواده اداره می‌شود و صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۹ پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.