آغاز ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک از امروز

۳۱اردیبهشت،

11-302.jpg

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک از امروز (چهارشنبه) خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره از آزمون تا روز دوشنبه ششم خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک از امروز آغاز شده است، بنابراین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی الکترونیکی ielts.iauset.com نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

وی در خصوص اهمیت برگزاری این آزمون، گفت: دانشگاه آزاد یکی از معتبرترین مراکز برگزارکننده آزمون آیلتس در ایران است که در حال حاضر در هر ماه دو آزمون را برگزار می‌کند، بنابراین متقاضیان می‌توانند در زمان موردنظر در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کنند.

اقبالی در ادامه درخصوص زمان مصاحبه این آزمون، اظهارکرد: روال متدوال مصاحبه آزمون آیلتس این است که مجریان از یک هفته قبل از برگزاری آزمون آیلتس تا یک هفته بعد از آن، از طریق ایمیل زمان دقیق مصاحبه را به اطلاع داوطلبان می‌رسانند.

وی با اشاره زمان برگزاری آزمون، خاطرنشان کرد: این آزمون در روز شنبه ۲۵ خرداد ماه برگزار می‌شود، داوطلبان باید برای شرکت در این آزمون به نشانی تهران-انتهای پل دوم حافظ-روبروی تالار بورس-پلاک ۳۰۳، مراجعه کنند.

اقبالی از اعلام نتایج این آزمون در روز شنبه هشتم تیر ماه از طریق پایگاه اینترنتی results.IELTS.org خبر داد و گفت: متقاضیان اگر در مراحل ثبت‌نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند به نشانی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.