آغاز ثبت نام اینترنتی چهارمین آزمون ادواری سنجش مهارت

۳ م دیماه ،

ثبت نام چهارمین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۹۱/۱۰/۲ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۲ دی ماه ادامه می یابد.
رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با اعلام این خبر گفت: چهارمین مرحله آزمونهای ادواری سنجش مهارت درسال جاری به صورت هماهنگ و سراسری در تاریخ ۱۳ بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.
دکتر کورش گرند در خصوص شیوه اجرای آزمون های ادواری سنجش مهارت و نحوه ثبت نام مقاضیان بیان داشت: برای ثبت نام این آزمون، دفترچه واحد طراحی شده است که متقاضیان پس از دریافت دفترچه و کارت از مرکز آموزش فنی وحرفه دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد می توانند به پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir مراجعه  و در حرفه مورد نظر ثبت نام نمایند.


وی افزود: چهارمین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در سال جاری، در ۴۰ حرفه به صورت همسان و هماهنگ کشوری و در بیش از ۲۶۰ حرفه غیر متمرگز در رشته های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در ۱۳ بهمن ماه همزمان در ۳۱ استان و بیش از۳۰۵ حوزه امتحانی برگزار می گردد.

هزینه ثبت نام در آزمون های سنجش مهارت برای رشته های فنی و کشارزی ۱۵۰ هزار ریال و برای رشته های خدماتی ۱۰۰ هزار ریال می باشد و متقاضیان هیچ وجه دیگری را برای شرکت در آزمون نمی پردازند.

آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است. داوطلب پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی براساس برنامه زمان بندی مندرج در جدول شماره۲ دفتر چه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده از سوی ادارات کل فنی وحرفه ای استان ها مراجعه نمایند.


استخدام ها | آگهی استخدام | استخدام
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.