آغاز هفته‌ بیستم لیگ برتر فوتسال/ شکست منصوری و فرش آرا به نفع صبا و گیتی‌پسند

۱۲ام بهمن ،

10-760.jpg

هفته‌ بیستم لیگ برتر فوتسال در حالی آغاز شد که تیم‌های مدعی منصوری و فرش‌ آرا برابر حریفان نتیجه‌ را واگذار کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته‌ بیستم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (پنجشنبه) با برگزاری سه بازی در شهرهای تبریز، اهواز و قرچک برگزار شد.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته‌ شهید منصوری قرچک میزبان شهرداری تبریز بود و در حالی که می توانست پیروز بازی باشد در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد و با نتیجه‌ پنج بر چهار از حریف نه چندان مطرحش شکست خورد.

مدافع عنوان قهرمانی که بیشترین ملی‌پوش را در اختیار دارد اولین مدعی قهرمانی بود، اما با نتیجه‌ امروز کمترین شانس را برای رسیدن به این عنوان دارد.

تیم منصوری ۳۴ امتیازی است و با صدر جدول ۱۰ امتیاز اختلاف دارد.

امروز همچنین گاز خوزستان موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک از فرش آرای مشهد بگذرد. خوزستانی‌ها که در هفته‌های اخیر قعرنشین جدول بودند با کسب این پیروزی خودشان را بالا کشیدند. از طرفی هم باخت فرش آراء که یکی دیگر از مدعیان لیگ بود از اتفاقات جالب این هفته‌ است.

در سومین بازی امروز نیز راه ساری موفق شد در خانه هلال احمر با نتیجه‌ پنج بر یک به پیروزی برسد. ساروی‌ها هم در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی را کسب نکرده بودند و با به دست آوردن پیروزی در بازی امروز خودشان را به میانه‌های جدول رساندند. البته بازی‌های هفته‌ بیستم فردا (جمعه) نیز ادامه خواهد داشت که برنامه این بازی‌ها به شرح زیر است:

جمعه ۱۳ بهمن ، ساعت ۱۶

* دبیری تبریز – شهرداری ساوه

* میثاق تهران – گیتی‌پسند اصفهان

* حفاری اهواز – ارژن شیراز

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.