آفت آمریکایی+نامه​هایی از کابل+خداوند کیست؟

۱۵م آذر ،

کتاب «اینترنت» تألیف لورنزو کانتونی‌ و استفانو تاردینی با ترجمه گروه مترجمان با سرویراستاری و مقدمه دکتر سیدسعیدرضا عاملی انتشار یافته است. این کتاب با شش فصل از جمله: اقتصاد سیاسی اینترنت‌، ویژگی‌ها و فناوری‌های ارتباطات رایانه‌ – واسط‌، سوم فرامتن‌، وب‌سایت‌ها به مثابه ارتباط‌، مفهوم‌سازی کاربران اینترنت‌، اینترنت: جماعت‌ها و عملکردها همراه است. کتاب «اینترنت» در ۲۸۳ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۹۰۰۰ تومان از سوی انتشار یافتنات امیرکبیر به چاپ رسیده است.

دیگر کتاب تازه منتشرشده از این انتشار یافتنات، کتاب دوجلدی «تاریخ روابط بین‌الملل» نوشته پی‌یر میلزا با ترجمه سیدحامد رضیئی است. جلد اول کتاب از سال ۱۸۷۱ تا ۱۹۱۴ را شامل می‌شود که در ۲۲۳ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۶۴۰۰ تومان انتشار یافته است. این کتاب با دو بخش: از سلطه آلمان تا تفوق بر اروپا و پایان نظم بیسمارک و تجلی سیاست جهانی همراه است. جلد دوم «تاریخ روابط بین‌الملل» از سال ۱۹۱۸ تا ۱۹۳۹ نیز با فصل‌هایی همچون: صلح ورسای و نظم تازه جهانی، مشکلات فرااروپایی از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۳۰، هجوم فاشیست‌ها و عقب‌نشینی‌های دموکراسی‌ها و به سوی جنگ‌ همراه است.

همچنین کتاب «آفت آمریکایی» (برملاسازی امپراتوری آمریکا) نوشته جان بلامی فاستر و رابرت دابلیو. مک‌چسنی با مقدمه دکتر سیدسعیدرضا عاملی (استاد ارتباطات و مطالعات آمریکای شمالی دانشگاه تهران) با ترجمه احسان شاقاسمی انتشار یافته است. در یادداشت پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «آفت آمریکایی» یک اثر مهم در احیای نظریه امپریالیسم در اندیشه چپ در آمریکاست که اندکی پس از حمله سال ۲۰۰۳ به عراق نوشته شده است. این کتاب در ۲۷۰ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۶۷۰۰ تومان انتشار یافتن یافته است.

کتاب «نامه‌هایی از کابل» (پشت پرده لشکرکشی غرب به افغانستان)، نوشته شراد کوپر – کولز با ترجمه مهدی گلجان و سیدسعید کلاتی نیز در ۳۲۰ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۰۵۰۰ تومان به چاپ رسیده است. در معرفی این کتاب عنوان شده است: «نامه‌هایی از کابل» با نگاهی موشکافانه به کاوش مسائل و مشکلات افغانستان می‌پردازد و کلید تمام این مسائل را در راه حل‌های سیاسی و پرهیز از هر گونه اقدام نظامی بیش‌تر می‌داند.

کتاب «مدیریت منابع انسانی» (استخدام به کارگماری‌، نگهداری) نوشته مصطفی عسکریان هم در ۱۸۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۴۹۰۰ تومان انتشار یافتن یافته است. مدیریت منابع انسانی و اجتماعی‌، نقش‌های مدیریت‌، تشکیلات مدیریت منابع انسانی‌ و بهسازی منابع انسانی‌ از جمله فصل‌های این کتاب می باشند.

همچنین کتاب «خداوند کیست؟» (مرجع کامل خداشناسی بر مبنای قرآن کریم همراه با مجموعه کامل دعاهای قرآنی) نوشته محمدرضا میرزا امینی نیز در ۲۰۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۴۲۰۰ تومان از سوی شرکت سهامی کتاب‌های جیبی وابسته به مؤسسه انتشار یافتنات امیرکبیر به چاپ رسیده است. در یادداشت پشت جلد کتاب می‌خوانیم: در این کتاب تلاش شده است با گردآوری تمام آیات قرآن که ما را در شناخت خداوند یاری می‌دهد و بیان آن با زبانی ساده و روان، زمینه‌ای برای آشنایی و نزدیکی هرچه بیش‌تر مخاطبان فارسی‌زبان بویژه جوانان با خداوند یکتا فراهم آید.
 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.