آماده سازی حرم مطهر برای میزبانی از زائران خورشید

۰۸خردادماه،

شهرداری منطقه ۵ در گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) با برپایی ایستگاه های فرهنگی در حرم مطهر آماده میزبانی از زائرین خورشید است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  عباس بابازاده، قائم مقام شهردار منطقه با بیان اینکه برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام (ره) بیانگر زنده بودن فکر و راه امام در بین ملتها است گفت: در همین راستا ضمن آماده سازی محوطه حرم مطهر برنامه های گسترده فرهنگی و هنری با محوریت اندیشه های امام(ره) و شهدا برگزار می گردد.
 
وی افزود: به منظور ترویج افکار و اندیشه امام(ره) و شهدای دفاع مقدس با برپایی ایستگاه فرهنگی شهدای پیشرفت و عدالت، حماسه های انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای هسته ای و علمی کشور به تصویر کشیده می گردد.
 
بابازاده ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره)، داستان نویسی، عکس و… بخشی از برنامه های فرهنگی است که با برپایی ایستگاه فرهنگ و هنر اجرا می گردد.
 
قائم مقام شهردار منطقه ۵ از برپایی ایستگاه کودکانه خبر داد و گفت: به منظور آشنایی نسل امروز با اندیشه های والای امام راحل برنامه های متنوعی متناسب با کودکان برگزار می گردد.
 
به گفته بابازاده توزیع بسته های فرهنگی، اعزام کاروان های مردم به مرقد مطهر امام(ره) از دیگر فعالیت های فرهنگی منطقه ۵ در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) است. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.