جابه جایی ۶۰۰ هزار زائر حرم امام (ره)

جام جم آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید براینکه ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت به زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) خدمات رسانی کردند، گفت: اتوبوسرانی و مترو در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) حدود ۶۰۰ هزار زائر را جابه جا کردند.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه تهران سما، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی گفت: پنج هزار دستگاه اتوبوس در مراسم ارتحال امام (ره) نسبت به خدمات رسانی و جابه جایی زائران از نقاط مختلف شهر به سمت حرم مطهر و بر عکس اقدام کردند و خدمات رسانی اتوبوس ها از ۷۰ میدان اصلی پایتخت، پایانه ها و مبادی اصلی صورت گرفت.

وی افزود: همچنین مترو تهران از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز ۱۳ خرداد ماه تا ۵:۳۰ صبح امروز با سرفاصله یک ساعت خدمات رسانی کرد و از ۵:۳۰ تا ۹ صبح با سرفاصله پنج دقیقه و از ۹ صبح به بعد با سرفاصله چهار دقیقه نسبت به انتقال زائران به حرم مطهر اقدام کرد ، همچنین در برگشت سرفاصله حرکت قطارهای مترو با توجه به حجم انبوه مسافران دو دقیقه بود.

تشکری خاطرنشان کرد: در مجموع مترو تهران به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) با ۱۲۰ حرکت قطار خدمات رسانی کرد و استقبال زائران از مترو و حمل ونقل عمومی بسیار خوب و چشم گیر بود.

وی تصریح کرد : ناوگان تاکسیرانی نیز با ۶۵۰ دستگاه تاکسی با استقرار در نقاطی که محدودیت ترافیکی اعلام شده بود ،نسبت به جابه جایی و انتقال زائران به حرم مطهر اقدام کرد و همچنین بخشی از تاکسی ها در خدمات ستاد گمشدگان قرار گرفتند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت و توان در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) فعال بود و در مجموع اتوبوسرانی و مترو توانستند نسبت به جا به جایی حدود ۶۰۰ هزار زائر اقدام کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.