آمار زورگیری ۴۷ درصد کاهش یافت

۴ م دیماه ،

جانشین فرمانده ناجا از کاهش ۴۷ درصدی آمار زورگیری طی مدت اخیر خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، سردار احمد رضا رادان دوشنبه شب در حاشیه همایش بزرگ قرآنی فرماندهی انتظامی استان فارس در جمع خبرنگاران شیراز توضیح داد: طبق وعده داده شده دور تازه برخورد با اراذل و اوباش و سارقان زورگیر و به عنف در کشور آغاز شده است.

وی بیان کرد: بعد از آن اتفاق زورگیری و انتشار یافتن آن در فضای مجازی و بعضی پایگاه اینترنتیها که خوشبختانه نیروی انتظامی نیز توانست به سرعت عوامل آن اتفاق را دستگیر کند و همچنین موضع گیری رئیس قوه قضائیه و قول برخوردی که نیروی انتظامی داد، در ظرف این مدت زمان یعنی موضع گیری رئیس قوه قضائیه تا به امروز نزدیک به ۴۷ درصد آمار زورگیری کاهش یافته است.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: این بدان معناست که هرجا بزهکار و کسانی که تمایل به جرم دارند احساس کنند هزینه جرمشان بالا می رود وقوع جرم نیز کمتر می گردد.

سردار رادان تصریح کرد: مردم باید منتظر خبرهای بهتری نیز هم از جانب پلیس و هم از سوی قوه قضائیه باشند.

وی اعلام کرد: اطلاعات کافی و شناسنامه اطلاعاتی کاملی از این دسته از اشخاص در اختیار پلیس است و این برخوردها تا زمانی که نگرانی مردم حل شود نیز ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه سخنان خود با اشاره به مباحث قرآنی نیز بیان مرد: بحث قرآنی در نیروی انتظامی ظرف چند سال قبل جان و شکل تازه ای گرفته به گونه ای در یکی از همایشهای قرآنی ما حدود ۳۴ هزار نفر شرکت کننده داشتیم و خوشحالیم که این عدد روز به روز در حال افزایش است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.