آمریکا سرنخ‌های دخالت رژیم صهیونیستی در انفجار بیروت را پنهان خواهد کرد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: حضور آمریکا در تحقیقات لبنان با هدف کتمان حقایق ترور «وسام‌الحن» بوده و منجر به گسترش آشوب‌ها در بیروت خواهد شد.

امیر موسوی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به قرارداد همکاری بیروت-واشنگتن برای ادامه تحقیقات در لبنان گفت:  انفجار اخیر بیروت به نوعی انتقام رژیم صهیونیستی از حزب‌الله به خاطر پرواز پهپاد بر فراز آسمان این رژیم بوده و موفقیت این اقدام، شکست و تحقیری برای رژیم صهیونیستی است.
 
وی افزود: اقدام رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در انفجار در بیروت تلاشی است برای ایجاد جنگ داخلی در لبنان، تا بتوانند از این وضع به نفع خود استفاده کرده و منافعشان را تأمین کنند.    
 
این کارشناس مسائل خاورمیانه، تصریح کرد: حضور آمریکا در چرخه تحقیقات انفجار در لبنان، با هدف پنهان کردن سرنخ‌هایی است که نشان از دخالت رژیم صهیونیستی در این جریان دارد و با توجه به حمایت آمریکا از این رژیم، اختلاف «وسام الحن» با حزب الله و سوریه را بهانه کرده و این ترور را متوجه آن‌ها خواهد کرد.
 
موسوی در پایان خاطرنشان کرد: این تصمیم در لبنان به خاطر شرایط طائفه‌گری در سیستم دولتی و مدیریت سیستم امنیتی و قضایی از سوی گروه ۱۴ مارس، امری بعید و دور از ذهن نبوده و در راستای اتهام زنی به حزب الله و سوریه انجام شده است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.