«آمنه انگلیسی‌ها» سلامتی‌اش را باز می‌یابد +عکس

“کیتی” برای به دست آوردن سلامتی‌اش بیش از ۱۰۰ عمل ترمیمی روی صورتش انجام داد اما با این حال بینایی یکی از چشم‌ هایش را تا حد زیادی از دست داده است.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، پس از سالها انتشار اخبار درباره وضعیت آمنه، دختری که سلامتی و زیبایی خود را به خاطر اسیدپاشی یک خواستگار از دست داد، مردم ایران به انتشار اخبار ناشی از بهبود قربانیان اسیدپاشی علاقه خاصی دارند.

اکنون نیز دختر انگلیسی که قربانی خشم بیرحمانه نامزدش شده و با اسید چهره زیبای خود را از دست داده بود، پس از دو سال رنج و سختی با حضور در یک مرکز خیریه بار دیگر به زندگی امیدوار شده و همه چیز را از نو شروع کرده است. این دختر که پیش از این اتفاق به عنوان مدل لباس فعالیت می‌کرد در روز حادثه با نامزدش درگیر شد و مرد نیز پس از زخمی کردن او، صورتش را با اسید سوزاند.

خانم کیتی برای به دست آوردن سلامتی‌اش بیش از ۱۰۰ عمل ترمیمی روی صورتش انجام داد اما با این حال بینایی یکی از چشم‌ هایش را تا حد زیادی از دست داده است. او در دو سال گذشته ۲۳ ساعت از روز را با ماسک پلاستیکی مخصوصی می ‌گذراند و تنها یک ساعت از شبانه روز بدون پوشش می ‌خوابید.


کیتی بعد از عمل (سمت راست) و قبل از اسیدپاشی (سمت چپ)

او که از زندگی ناامید شده و همه چیز را فنا شده می ‌دید در مدت این دو سال تحت نظر روانپزشکان بسیاری قرار گرفت و تا حدودی از لحاظ روحی بهبود یافت. پس از ترخیص از بیمارستان او تقریباً شرایط را پذیرفته و تصمیم داشت زندگی تازه ‌ای را شروع کند. به این ترتیب بود که برای حمایت از انسان‌‌ های شبیه خودش به مرکز خیریه پیوست. حالا و پس از گذشت چند ماه معتقد است دیدگاهش نسبت به زندگی عوض شده و دیگر فقط بدی‌‌ ها را نمی ‌بیند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.