آموزش زبان فارسی در شبکه سحر

گروه سازنده مجموعه داستانی «آموزش زبان فارسی» در شبکه سحر، ساخت موسیقی و وله‌های این مجموعه را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، مجموعه داستانی «آموزش زبان فارسی» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید علی ابوطالبی در شبکه سحر در حال تولید است و تصویربرداری آن از اواسط فروردین ماه امسال در شهرهای اصفهان، شیراز و مشهد ادامه دارد.

 ابوطالبی به آغاز ساخت موسیقی مجموعه «آموزش زبان فارسی» اشاره کرد و گفت: برای انتخاب و ساخت موسیقی این برنامه، متون فیلمنامه را در اختیار معصومه کاظمی آهنگساز قرار داده‌ایم تا پس از مطالعه آن، بهترین موسیقی را برای این مجموعه داستانی تهیه کند.

وی دربارهٔ تولید وله‌های این مجموعه گفت: وله‌های این برنامه که در حال تولید است، هم جنبه معرفی جاذبه‌های ایران را دارد و هم به مرور درس‌ها و مطالب آموزش داده شده در هر قسمت می‌پردازد.

مجموعه تلویزیونی «آموزش زبان فارسی» محصول سیمای اردوی شبکه جهانی سحر است که قرار است به دو زبان هندی و فارسی نیز دوبله شود. این مجموعه در ۵۲ قسمت داستان یک زن و شوهر پاکستانی به نام‌های «سمیرا» و «دانیش» را به تصویر می‌کشد که برای تحقیق در مورد ساخت مجموعه‌ای مستند به ایران سفر کرده‌اند و در طول این سفر، زبان فارسی را به صورت کاربردی به اردو‌ زبان‌ها آموزش می‌دهند.

امیر جاودانی زرین دستیار کارگردان و برنامه ریز این مجموعه داستانی است و پرستو الرحمان بازیگر هندی نقش «سمیرا» و علمدار عباس زیدی بازیگر پاکستانی نقش «دانیش» را ایفا کرده‌اند. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.