آیت‌الله تسخیری،مردم لیبی را به وحدت و خودباوری فراخواند

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۱۲:۴۸:۳۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دیدار با هیأتی از علما و روحانیون لیبی از تحریف و رسوخ افکار تکفیری به عنوان خطرهای پیش روی انقلاب لیبی نام برد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این دیدار آیت‌الله تسخیری دبیرکل مجمع ضمن خوشامدگویی به این هیأت گفت: افرادی هستند که می‌خواهند از انقلاب  لیبی سودجویی و آن را از مسیر اسلامی منحرف کننددر حالی که علمای لیبی هشیارند و همه این توطئه‌ها را ناکام خواهند گذاشت.
وی با اشاره به تأکید دولت انتقالی لیبی بر پایبندی به اسلام، افزود: طبیعی است که نقشه‌های فراوانی برای انحراف این انقلاب وجود دارد و شما می‌دانید که دشمن و در رأس آنها آمریکا برای پیشبرد اهداف خود برنامه‌ریزی می‌کند.
آیت‌الله تسخیری از تحریف و رسوخ افکار تکفیری به عنوان دومین خطر پیش روی انقلاب لیبی نام برد و افزود: همه ما امت واحدی هستیم که برای پیشبرد اهداف واحدی گام برمی‌داریم.
وی وجود اختلاف‌های فکری و اختلاف در اجتهاد را امری طبیعی دانست و تصریح کرد: مهم این است که همه ما به ارکان اسلام و ایمان معتقدیم لکن در برخی استدلال ها با هم اختلاف داریم.
علمای لیبی نیز در سخنانی از جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از انقلاب لیبی و مسئله فلسطین تشکر کرده و ابراز امیدواری کردند: بیداری اسلامی در نهایت به آزاد سازی فلسطین اشغالی منتهی شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۲۴۸۳۰۰۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.