آیت‌الله لاریجانی: دولت نهم و دهم در حد وسع از فلسطین حمایت کرد

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس قوه قضاییه گفت: دولت نهم و دهم در حد وسع از فلسطین حمایت کرده است و امیدواریم که مردم هر روز بهتر از قبل از فلسطین حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ممتاز نیوز، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در جمع راهپیمایان روز قدس حضور یافته و در پاسخ به این سوال که راه واقعی مقابله با صهیونیست چیست؟ اظهار داشت: همانطور که می‌بینید جمعیت زیادی در راهپیمایی روز قدس حضور یافته‌اند و صلابت و استقامتی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برآن تاکید کرده بودند در این روز اثر خود را گذاشته و مردم با یک صدای واحد ندای آزادی قدس را سر می‌دهند.

وی ادامه داد: مطمئن هستیم قدس به عنوان رمز وحدت جهان اسلام آزاد خواهد شد و این مسئله را به کشورهای حامی سلطه نشان خواهیم داد.

رئیس قوه قضایی تصریح کرد: امیدواریم شجره طیبه‌ای که حضرت امام خمینی (ره) آن را آبیاری کردند اکنون ما به نحو احسنت ریشه صهیونیست را نابود خواهیم کرد.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه مذاکره را نمی‌توان با جنگ پیش برد اظهار داشت: چگونه می‌شود از صلح صحبت کرد در حالی که مردم فلسطین تحت فشار می باشند و می‌خواهند زندگی خود را اداره کنند اما کشورهایی که مدعی حقوق بشر می باشند حاضر نیستند حتی این حق اولیه را به آنها بدهند.

رئیس قوه قضاییه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه حمایت دولت نهم و دهم از فلسطین چگونه بوده است خاطر نشان کرد: دولت نهم و دهم در حد وسع از فلسطین حمایت کرده است و امیدواریم که مردم هر روز بهتر از قبل از فلسطین حمایت کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.