آیت الله زاده:دیگر در کرج به میدان نمی‌رویم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

محمد آیت‌الله‌زاده که تیمش تا به امروز به دلیل برخی مشکلات دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌کند، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: گهر از ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتبال به دلیل آماده نبودن ورزشگاه شهرستان دورود و براساس توافقی که با مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران استان البرز داشت، دیدارهای خانگی خود را در کرج برگزار می‌کرد.

وی افزود: در این مدت مردم استان البرز، شهرستان کرج و مدیران ورزشی و سیاسی این استان همراهی بسیار خوبی با تیم ما داشتند و بر اساس اظهارات مدیران پیشی، کرجی‌ها از همه توان خود برای برگزاری هر چه بهتر دیدارهای گهر در ورزشگاه انقلاب استفاده نمودند.

مدیرعامل باشگاه استیل آذین گهر ادامه داد: مردم شهرستان دورود، بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه گهر از تلاش‌ها و همراهی‌های مدیریت ورزشی استان البرز و مردم استان قدردانی نموده و معتقدند که در این مدت مردم کرج تیم ما را تنها نگذاشتند.

آیت‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که بازسازی و تکمیل ورزشگاه شهرستان دورود در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: بر اساس وعده مسئولان ورزشگاه شهرستان دورود در مراحل نهایی بازسازی قرار دارد و به ما قول داده‌اند که تا وقت برگزاری دیدار گهر با مس در هفته شانزدهم این ورزشگاه تکمیل ‌شود.

وی افزود: البته در وقت اجرای پروژه‌های عمرانی هر اتفاق غیر قابل پیش‌بینی سرعت کار را کاهش می‌دهد، لذا بر اساس قول مسئولان ورزشی استان لرستان اگر تا وقت برگزاری دیدار گهر با مس ورزشگاه دورود آماده نشده باشد، ما در ورزشگاه شهرستان خرم‌آباد به میدان رفته و دیدارهای خانگی خود را در این شهرستان برگزار می‌کنیم.

آیت‌الله‌زاده تاکید نمود: بنابراین تیم گهر دیگر در کرج رقابت‌های خود را برگزار نکرده و در شهرستان دورود و یا خرم‌آباد پذیرای حریفان خود خواهیم بود.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم که ورزشگاه دورود هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد و بتوانیم در خانه خود و با حضور هواداران پرشور استیل آذین، رقابت‌های لیگ برتر را پیگیری کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.